עוזי דיין שתי אצבעות מהפוליטיקה

לכבוש את ליבם של הילדים וההורים לחבר את צמרת שחקני הספורט למועדונים הקטנים ולתת חיבוק לרשויות המקומיות, עוזי דיין יו"ר מפעל הפיס עושה את הכל באהבה, פגשנו אותו בדליה קולע סל, שוחחנו עמו על התוכניות של משרדו והכוונות הפוליטיות.

25.03.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עוזי דיין שתי אצבעות מהפוליטיקה

אלוף במיל עוזי דיין יו"ר מפעל הפיס: "גדלתי על ספורט וזה לא רק להיות מפורסם, ספורט זה משמעת עצמית, זה כישרון, התמדה וחברות כשמשחקים בקבוצה וגם אינדיבידואליות".

"ספורט זה אחד הכלים היותר מחנכים בקרב צעירים לכן אנחנו עושים את המיזם הזה שמביא כדורסל בעיקר למקומות בפריפריה וכדי שיראו את השחקנים של הקבוצות המקצועיות, המטרה להפיץ את רוח הספורט בקרב הצעירים ".

"אנחנו מביאים גם שחמט ולא רק כדורסל".

שאלנו את עוזי דיין איך הוא הצליח להשליט סדר בקרב הילדים באולם והוא ענה שהוא עצמו מצליח להבחין מי מאמן כדורסל טוב לפי מבחן פשוט, כאשר מאמן עומד מול קהל של 400 ילדים ואומר שקט ואז נהיה שקט, מי שלא מצליח להשליט סדר אז קשה לו אחר כך להשתלט על שחקנים".

עוזי: "הבאנו את  קבוצת מכבי ראשון לציון  עם מאמנם צביקה שרף, עושים משחק עם הקבוצה המקומית ועושים הצלבות אחר כך ותחרות שלשות של שחקן וילד, אנחנו עושים את זה שנה שניה ומקווים להמשיך בזה".

השנה הפיס יחלק למעלה ממליארד וחצי ש"ח, אני נהנה ממה שאני עושה בפיס, דברים חברתיים משיגים אותם דרך העסקים,  בפיס 80 אחוז מהכסף הולך לחינוך".

עוזי דיין

"השנה אנחנו נותנים לרשויות וגם לדאלית אל כרמל את כל הכסף של  2015 כבר עכשיו ואם יהיו מיזמים מיוחדים לילדים אז אנחנו נביא כסף מ2016".

עוזי: "דיברתי עם רפיק חלבי על איך מביאים כסף ממשרדי ממשלה, על תרבות, השנה העלינו את ההקצבה  מ 11 מיליון ל 57 מלש"ח, אותו דבר נעשה במלגות אצל הדרוזים, כי אין עשירים בדרוזים שנותנים מלגות בנפח כזה, אנחנו נותנים מלגה של 10000 ₪ לשנה במשך 3 שנים, תמורת עשייה בקהילה, זו גם דרך של חינוך".

שאלנו את עוזי אם בכוונתו לחזור לפוליטיקה והוא השיב כפוליטיקאי

עוזי: "אני כרגע במפעל הפיס לעשות דברים חברתיים, במפעל הפיס אסור לעסוק בפוליטיקה,  בעניין הבחירות הבאות, אני לא נולדתי במפעל הפיס, מה יהי בעתיד אני לא יודע, כל מה שיעשה טוב לחברה הישראלית אני אעשה".

{YouTubeVideo id=1hGsMRfrtH4}

https://www.youtube.com/watch?v=1hGsMRfrtH4

תגובות

2. מוניר לפני 10 שנים
מרתק
1. אמין חטיב לפני 10 שנים
עוזי דיין

מומלצים