ועדת חקירה לגבולות עספיא סיירה ב8 נקודות בישוב

ועדת חקירה לגבולות המועצה המקומית עספיא שעומד בראשה פרופ' ערן רזין סיירה בישוב יחד עם ראש המועצה וגיה כיוף, אזדהאר חביש מהנדסת הועדה, ריאד מרזוק וזידאן עטשה וצמרת ממשרדי הממשלה השונים

27.03.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ועדת חקירה לגבולות עספיא סיירה ב8 נקודות בישוב

האם תושבי עספיא יכולים להיות רגועים שהם בידיים טובות? כך שאלנו את וגיה כיוף ראש מועצת עוספיה בתום סיור של ועדת חקירה לגבולות עספיא, וגיה הגיב : "אני בטוח שכן, הם קבעו כבר".

וגיה כיוף שקיבל מינוי רשמי  כחבר במועצה הארצית לתכנון ובניה: " ביקשנו להוסיף 1840 דונם לגבולות עספיא , הועדה הגיעה כדי לבדוק, מאז קום המדינה ועד היום לא בדקו את גבולות עספיא".

"כל מי שחתם על ההבנות וההסכמות שהיו שבעצם לא צורפו לעספיא צריך לבוא ולהגן על ההסכם שחתם, כל מי שיכול לתרום ולעזור אני מזמין אותו".

וגיה: "אני אהיה החייל הראשון בנושא התכנון והבניה לכל הכפרים הדרוזים, ובעיקר אפעל לתקן את המעוות מבית ג'אן ועד דאלית אל כרמל".

ריאד מרזוק שהשתתף בישיבה, סקר את כל מה שנעשה בעבר וההסכמות שהיו שהועדה המחוזית חתומה עליהן לגבי גריעת אדמות מהגן הלאומי לטובת עספיא וציין בעיקר שהם מעוניינים למגר את עניין הבנייה הבלתי חוקית דרך השותפות בניהול המרחב.

יש לציין כי מנכ"ל משרד הפנים, מינה את וועדת החקירה על מנת לערוך חקירה בדבר שינוי תחום שיפוט המועצה המקומית עספיא בגבולה עם שטחים חסרי מעמד מוניציפאלי.

הועדה

לכל הדברים שנאמרו בועדה

 

{YouTubeVideo id=LVYhopqDeh0}

https://www.youtube.com/watch?v=LVYhopqDeh0

תגובות

10. תושבים לפני 10 שנים
ריאד,זידאן, וגיה, כולם אותו דבר,,,
9. אבן אלבלד לפני 10 שנים
למספר 8
8. עספאוי לפני 10 שנים
גברים
7. מומחה בתכנון לפני 10 שנים
לפרסם את כתב המינוי של ועדת החקירות
6. עספאוי מעורב לפני 10 שנים
ועדת גבולות
5. עספאוי לפני 10 שנים
ועדת חקירה
4. عسفاوي לפני 10 שנים
تعلموا يا اهل عسفيا يد وجيه ويد زيدان لا تكفي لحل
3. עיספאוי לפני 10 שנים
צעד ראשון טוסב
2. מהנדס לפני 10 שנים
צעד מבורך אבל התושבים צריכים להתעורר
1. תושב לפני 10 שנים
וגיה אך ורק וגיה

מומלצים