התרסקות משפחות וההתדרדרות מטה

הסתבכות עם עבריינים, מלווה בשוק השחור, התדרדרות והתרסקות משפחות צעירות עם ילדים שמקורה מתחיל בשתיית אלכוהול וסמים שהביאו להלוואת כספים בכל מיני דרכים.

02.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
התרסקות משפחות וההתדרדרות מטה

סירובם של בעלים לגשת לגמילה הולכת וגוברת ובעיקר משפיעה על בני משפחתם שהולכת ומתפרקת אט אט.

נשים עם ילדים שיוצאות לעבוד בכל מיני עבודות מזדמנות, כדי להחזיק את הבית, להביא קצת נחת לילדים שנמצאים ללא אמצעים, בנוסף לרדיפה של אותם מלווים בשוק השחור שרודפים את כל מי ששייך לבעל.

כששואלים את אותם נשים, למה הן ממשיכות לחיות עם אותם גברים, מגלים שאצלן שולטת החמלה לבעל שבכל שיחה מבטיח שהוא ילך לגמילה ויפסיק את הדחף לאותו סם או אלכוהול.

אישה שמספרת לנו על מצבה הקשה מתארת את הרגעים בהם הם נרדפים, הבעל שלא חי בשגרה רגילה והחשיבה שאותו מעניין רק עצמו, אותו בעל מסרב לגשת לטיפול ולקבל סיוע ותמיכה מהביטוח הלאומי.

"לחיות עם ילדים ובעל נרדף לא יציב שהפך את הבית לגיהנום זה לא פשוט, למרות שבעלי בעבר היה איש שעבד במקום מכובד מאוד בצמרת, כשאני שואלת איך הגיע למצב הזה אין לי הסבר, פעם הרשינו לעצמנו לקנות הכל, לנסוע ולפנק את עצמנו וברגע ללא ידיעתי הפכנו לאנשים נרדפים ע"י גופים מסוכנים בגלל חוב להם, אני בתקופה האחרונה חזרתי בתשובה ומנסה לגדל את ילדי בכבוד אבל זה לא מתאפשר, בעלי לא משתף פעולה לגשת לגמילה, אולי זה מה שיכול לעזור לנו להמשיך כי הייאוש אוכל אותנו למרות אמונתנו החזקה":

אותה אוכלוסייה קשה לאתר אותה, במיוחד שלא הולכת לטיפול, אבל לא קשה לחברה הקרובה לגלות את כל האמת שלהם.

מה שהוכח אצלנו שכל אחד מנסה לראות רק את עצמו ולא שם לב לקרוב שלידו, זה מה שהפך וחילק את החברה לכל מיני מעמדים, אלה שחיים בשמיים ואלה שנמצאים עמוק למטה ללא כל השגחה.

כל המציל נפש מציל עולם ומלואו.

תגובות

2. מואטן לפני 10 שנים
עצוב נורא
1. אני לפני 10 שנים
לדעתי צריך אומץ מצד בני המשפחה

מומלצים