הקהילה התומכת של בית הקשיש

מה לא עושים למען האוכלוסייה הקשישה בכרמל, אגף הקהילה התומכת בקרב הקשישים מבצע סדנאות ומפגשים למען שילובם של הקשישים בחברה ביום יום, סרטון

04.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הקהילה התומכת של בית הקשיש

סלמאן אבו רוכן איש הטבע ריתק את הקשישים בהרצאתו על הצמחים שחלקם הגדול של הקשישים מכירים.

ד"ר אמין זידאן ממשיך לתת ולתמוך באותה אוכלוסייה ויודע איך לגרום לקשישים להיות שותפים ולא רק מקשיבים.

הקשישיםאוסמה סיף מנהל העמותה למען הקשיש בכרמל שמפעילה בתוכה מרכז יום לקשיש, שירותי סיעוד בקהילה וקהילה תומכת, מדבר על הפעילות המרובה שלא מפסיקה רק למען אותה אוכלוסייה שהולכת וגדלה.

קשה להתעלם מהצוות המקצועי במרכז ובמיוחד מריח המטעמים שנודף מהמטבח וחדר האוכל, המאכלים הטעימים והבריאים שמבושלים למען אותה אוכלוסייה שנמצאת במרכז שיודעת איך להחזיר כבוד הדדי לכל מי שעובד ועושה למענם.

במסגרת פעילות העמותה למען הקשיש התקיימה פעילות באגף קהילה תומכת למען הקשיש שמרכז מרעי חלבי במתחם הקדוש אבו אברהים עה"ש בדאלית אל כרמל לפני כחודשיים והנה פעילות נוספת שמתקיימת במרכז יום לקשיש.

בית הקשיש

בפעילות לקח חלק יו"ר העמותה אוסמה סיף שבירך את הקשישים והמשתתפים בפעילות ואיחל להם חג שמח לרגל חג נביא אלחדר עה"ש.

לפעילות הגיע ד"ר אמין זידאן שעזר לקשישים להבין את התנהגות הגוף ומה שכל אחד ואחד מרגיש לפי גילו, ד"ר אמין סייע לקשישים וענה על שאלותיהם בעניין הרפואי בכל הקשור למצבם הגופני, הקשישים היו מרוצים ובעיקר רעננים מהפעילות.

מרעי חלבי מרכז את פעילות הקהילה התומכת בקרב הקשישים במרכז יום לקשיש, אמר לנו:"המטרה של הפעילות לתת לקשישים את המענה הישיר באופן מידי לאורך כל שעות היום והלילה ובעיקר לתת לקשישים את האוזן הקשבת ולהקשיב להם ולמצוקותיהם, בנוסף הפעלת לחצן מצוקה מהבית, לצורך מחלה או כל דבר אחר שהקשיש מבקש".

מרעי:"מה שאנו עדים לו שבכל פעילות עם הקשישים מרגישים את שמחתם ורצונם להיות חלק מאותה פעילות חברתית, הקשישים הם חלק מבשרנו וחובה על כולנו להתגייס למענם ולעזור להם בכל מה שניתן".

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=08gMQAItq0I}

תגובות

2. ילד לפני 10 שנים
תודה לכל מי שעוזר לקשישים
1. סאלחה לפני 10 שנים
אחלה אנשים

מומלצים