נבחרת עסקים ירוקים בדליה ועוספיה

אירוע מיוחד בשיתוף אוניברסיטת חיפה ובמימון עמותה גרמנית, המועצות המקומיות דליה ועוספיה, מט"י חדרה ועמותת כרמלים במטרה לקידום עסקים ויזמים בכפרים בכרמל תוך שמירה על הסביבה, סרטון

07.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נבחרת עסקים ירוקים בדליה ועוספיה

למעלה מ-70 יזמים ועסקים נרתמו והשתתפו בכנס קידום עסקים ויזמים בכפרים הדרוזים בדגש על השתלבות בסביבה, בהשתתפות ראש מועצת עוספיה וגיה כיוף, מרזוק קדור ממלא מקום ראש מועצת דליה, דודו ויינר מנהל המרחב ברשות שמורות הטבע והגנים, אשרף קורטאם שהרצה על ניהול עסק נכון.

המטרה מהכנס לעודד בעלי עסקים ויזמים להתעסק בעסקים עם גישה ירוקה.

הרעיון של הכנס עלה בעקבות מחקר של אונ' חיפה ובמימון עמותה גרמנית, עמותת כרמלים ומט"י חדרה החלו במיזם בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות, משרד התיירות, המשרד להגנת הסביבה.

לימור בוטנרו: "אנחנו הרמנו פרויקט של שיתוף פעולה בין אונ' חיפה, השויות המקומיות, מט"י חדרה, עמותת כרמלים, והמטרה היא לגייס נבחרת של עסקים בנושאים של סביבה ירוקה ותיירות, שיקבלו ליווי פררטני וקבוצתי למשך שנה, ליווי יזמים ופיתוח רעיונות, יש להתמקד ביש ולא באין".

הכנס

דורון פהימה מנכ"ל מט"י חדרה : "יש לנו פרויקט שיעסוק בליווי, ביעוץ בתוכניות עסקיות ופרסום משותף , אנחנו נקח את היזמים ונוביל אותם להקים עסק ולהרוויח".

דורון: "להקים עסק יעיל באנרגיה ובהוצאות ולא לפגוע בסביבה, יש פוטנציאל מאוד גדול, עצם העובדה שמגיעים לאזור הרבה אנשים לטייל יש הזדמנות לאנשים לצאת ולמכור להם מוצרים, זה יעבוד"

וגיה כיוף: "זה לא פשוט לנהל גם עסק וגם עסק ירוק שיתאים לסביבה שבה חיים, אבל מי שרוצה הוא יכול, זו אחת הדרישות של המרחב הביוספרי שצריך להכין תרבות של עסקים ירוקים וצריך להשקיע הרבה כסף, כדי שעסקים ירוקים יתחילו וכדי לשנות את התרבות".

לכל הדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=I1ru0Mwl2Nw}

תגובות

מומלצים