מ.א. מגידו אומרת תודה למתנדביה

לפני כשלוש שנים הוקמה במ.א. מגידו יחידה להתנדבות בניהולה של יפעת שרון. היחידה הוקמה כדי לקדם ולהעצים את תחום ההתנדבות במועצה מתוך הבנת חשיבותו ותרומתו לחברה בה הם חיים.

07.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מ.א. מגידו אומרת תודה למתנדביה

ביחידה להתנדבות רשומים כ- 350 מתנדבים מיישובי המועצה ומתנדבים בגופי המועצה כמו חינוך וביטחון, התורמים לפעילות המועצתית השוטפת.

תחומי ההתנדבות רבים ומגוונים: חינוך, ליווי קשישים בישובים ובמרכז לקשיש "גיל אור", ביטחון, יחידת סיור לשמירה על השטחים הפתוחים, הפעלת "קהילה לומדת" ועוד.

יפעת שרון, מנהלת היחידה הקימה צוות היגוי הכולל נציגות מועצתית ונציגי ציבור. הצוות עוסק בקידום ופיתוח היחידה באופן שוטף. יום ההוקרה הוא תוצר של רצון הצוות לומר "תודה" למיטב האנשים המפנים את זמנם ורואים בהתנדבות ערך קהילתי, מעצים ומוביל.

השנה הוחלט לקיים טיול למערך המתנדבים וקרוב ל- 70 מתנדבים יצאו לפארק המעיינות לטיול באזור. הטיול התקיים על גבי "קלאבקרים" ובמהלכו ניתנו הסברים מפי איתן רם- חבר קיבוץ עין השופט שנולד וגדל בקיבוץ מסילות ולירון שפירא- מנהל היחידה הסביבתית של המועצה. בתום הסיור הרכוב חיכה למתנדבים קייטרינג מיוחד וחולק להם שי.

מתנדבים

אחד המתנדבים שהשתתפו ביום ההוקרה: שמוליק גרשוני, סב- גן במדרך עוז: "היה טיול מקסים, נותן חשק להמשיך. יש התייחסות למה שאתה עושה כמתנדב. תודה רבה וכל הכבוד ליחידת ההתנדבות של מ.א. מגידו"

יפעת שרון, מנהלת היחידה להתנדבות: "אני רואה במתנדבים נכס יקר ביותר ועושה כל שניתן כדי לפתח את התחום ולהעצימו. אני סבורה שללא מתנדבים לא נוכל לקיים את המרחב כפי שאנו רוצים ומחויבים. המשמעות היא שיש לשתף את הציבור באופן שוטף ופעיל כך שיהיה מעורב ואחראי על קהילתו- בדור הזה ובדורות הבאים".

תגובות

מומלצים