מועין אבו זלף שוטר שופט ואזרח טוב

להיות שוטר אהוד זה לא פשוט, רס"ר בכיר מועין אבו זלף מעוספיה יוצא לגמלאות שהפנים שלו לצעירים של היום שהפכו לפגיעים, מועין מותח ביקורת על הפיקוד המשטרתי שכינה מערכת פוחדת, לכתבה

08.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועין אבו זלף שוטר שופט ואזרח טוב

מועין אבו זלף רס"ר בכיר ששירת במשטרה 35 שנה, התחיל כשוטר סיור בחיפה בשנת 1977 ואחר כך עבר לחקירות, בשנת 2002 הגיע למשטרת עוספיה דליה.

בין היתר עסק בשיטור קהילתי במשך 12 שנה של שירות לאזרח, בבתי ספר, בפתרון סכסוכים בין שכנים, אלימות במשפחה, הרצאות בבתי ספר, אלימות, סמים ונהיגה.

מועין נשוי+ 5 ילדים מוצלחים, אחד מהם קצין בצה"ל והשאר עוסקים בחינוך.

מועין: "עבודתי היתה לשמור על האוכלוסייה בשני הכפרים, לנסות לפתור בעיות ולשרת את האזרח לעזור לזולת, הדגש היה על הנוער בבתי הספר"

"הכי נורא זה חיפוש ותפיסת סמים אצל אנשים ותפיסת בני נוער שעוסקים בסמים ומשתמשים בסמים, התאונות והנהיגה ללא רשיון, טרקטורונים, אופנועים, קטנועים".

"אני לא מתכוון לעבוד עוד, עבדנו מספיק, כרגע אני הולך לחתן את הילדים , אני בן 58 ומקפיד כל יום לעשות את הריצה שלי, הולך לבקר חברים". 

מועין אבו זאלף

בהתייחסות לסוגיית עזיבתו של רון גולדברגר את תחנת רכס הכרמל, מועין אומר: "אחרי עזיבתו של רון זה הפסד של שני הכפרים, יש לנו מערכת שהיא פוחדת החל מהמפכ"ל והעדיפו אחרים על רון, אני 30 שנה מכיר את רון, אין כאלה במשטרת ישראל, אולי בודדים, היום מפקד על התחנה פקד רוני כהן שהוא ידיד וחבר וקצין מקצועי, הוא יתן את השירות לשני הכפרים".

יש לציין שבנוסף לתפקידו כשוטר מועין היה במגרשי הכדורגל, הדרוזי היחיד שהגיע לדרגת שופט על, היה שופט משנת 1980 עד 2004 ופרש ב 2004 מטעמי גיל.

החלום של מועין לראות את שני הכפרים בדרך הנכונה, ושם דגש על הנוער, מועין פונה להורים לשים דגש.

תגובות

12. אוהד כדורגל לפני 10 שנים
מועין היקר: תתחבר לכדורגל בכפר ותסייע באיחוד מכבי
11. רמי אבו זלף לפני 10 שנים
אבא יקר
10. דלאוי לפני 10 שנים
שונא שוטרים
9. ابو ريدان לפני 10 שנים
شكرا
8. סאלח קדור לפני 10 שנים
הערכה וכבוד למועין
7. טארק לפני 10 שנים
משפחה מהמעלה הראשונה
6. יוסף לפני 10 שנים
דוגמא ומופת
5. ברוך לפני 10 שנים
הגיע הזמן !1
4. חמאדה אבוזלף לפני 10 שנים
שוטר למופת
3. חלבי האדי לפני 10 שנים
10
2. צעיר לפני 10 שנים
מועין שיהיה בהצלחה אבל
1. שכיב אבו רוכן ; עו"ד לפני 10 שנים
נעים הליכות

מומלצים