המתנגדים הסורים פונים לשיחים הדרוזים להתערב

המתנגדים למשטר הסורי שממשיכים כל יום להפגיז את אזור ג'רמאנה ודמשק מפרסמים הודעה בה הם פונים לשיחים הדרוזים באזור לעצור את המתקפה המתוכננת לטיהור אזור אלמליחה "المليحة"

10.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המתנגדים הסורים פונים לשיחים הדרוזים להתערב

מזה כשנתיים אזור ג'רמאנה מופגז בטילים מאזור אלמליחה, למרות הפניות הרבות של השיחים הדרוזים למתנגדים להפסיק את הפצצת האזור בו מתגוררים דרוזים ונוצרים, כל הבקשות התקבלו בסירוב.

עכשיו כשמתנגדי השלטון הסורי מבינים שהצבא מתארגן להיכנס ולטהר את האזור, הם יוצאים בקריאה לשיחים הדרוזים להתערב , הרגיע את המצב ולעצור את שפכת הדמים באזור ובתמורה הם יפסיקו את ההפגזות על אזור ג'רמאנה.

יש לציין שהשיחים הדרוזים מאזורי ג'רמאנה וסויידה הם אלה שפנו בעבר לאותם ארגונים להפסיק את הפצצת האזור בו מתגוררים והמתנגדים לא נענו לבקשות ומזה שנתיים הם מפגיזים את האזורים בפצצות ומרגמות, בהפגזות האלה קיפחו את חיים עשרות תושבים ונגרם נזק רב לרכוש ולחקלאות באזור.

לאחר שהם מתנגדי השלטון דחו את הפסקת האש ואף איימו לחטוף את יו"ר ועדת המשא ומתן ולא רצו במגע עם כל מי שקורא לשלום בין הצדדים .

הפרשנים למיניהם מבינים שהגעת הצבא הסורי לאזור אלמליחה משמעותו מלחמה הרס והרג עד לטיהור כולל של האזור וזה יביא להרס כל האזור הזה, לשם כך המתנגדים שנחלמים בשלטון פונים לשיחים הדרוזים להתערב, לא ברור עוד מה הוחלט, השיחים יצטרכו להודיע בשעות הקרובות מה לעשות עם הבקשה של מתנגדי השלטון.

בתקופה האחרונה המצב הכלכלי באזורים האלה החמיר ביותר, ארגונים וכנסיות אוספות מזון ומחלקים לתושבים באזור ג'רמאנה והסביבה.

את המחיר הכבד במלחמה בסוריה משלמים הילדים והנשים, זו תקופה שעלולה להשפיע בעתיד על כל האזור של המזרח התיכון, עם במצוקה נמצא בחזית לבד ללא כל מעורבות מצד מדינות העולם.

נשים סוריות

תגובות

2. איאד לפני 10 שנים
מסכנים
1. פתרון לפני 10 שנים
למה לא באים לרמת הגולן,,,

מומלצים