כתוצאה מהמריבות המרובות החליטו השניים להתגרש

אמיר זבולון:"האב שהורחק מגרושתו ובנו בגלל שנדבק בשחפת, הורשה להתראות עימם לאחר שהוכיח כי החלים, גבר לקה בשחפת במהלך הריונה של אשתו, הורחק בשל מצבו הבריאותי מחדר הלידה".

12.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כתוצאה מהמריבות המרובות החליטו השניים להתגרש

לאחר לידת בנם, סבלה האישה מאיומים מצד הבעל, וזאת מפני שהתעמתה אתו על כך שהוא מסרב לטפל במחלתו על פי הוראות רופאיו. כתוצאה מהמריבות המרובות החליטו השניים להתגרש.

לאחרה גירושין ביקש האב לחדש את הקשר עם בנו, בקשה אליה התנגדה האישה מכל וכל מחשש שהיא ובנה יידבקו במחלה הקטלנית.
עו"ד אמיר זבולון, המייצג את האישה, הגיש בשמה בקשה להארכת צו ההרחקה, שהתקבלה ע"י ביהמ"ש למשפחה.

לאחר כשנה, הצליח הגבר להחלים מהמחלה, ורשויות הרווחה פנו בשמו לביהמ"ש, אשר הורה לאפשר לו להתראות עם בנו במרכז קשר.
לאחרונה הגישה האישה שוב בקשה להרחקת האב, לאחר שזה איים עליה באלימות, ועלול לסכן גם את שלומו של בנו.

לפני כארבע שנים, כשהייתה האישה בעיצומו של ההריון עם בנם, חלה הגבר בשחפת. "הגבר לא היה ער למסוכנות שלו כלפי האישה, שהיתה בשלבי הריון מתקדמים, וכלל לא חשב לשתף אותה על אודות מחלתו", טוען פרקליטה, עו"ד אמיר זבולון.

אמיר זבולון צלם פלג אלקלעלדברי האישה, למרות הוראות הטיפול הברורות שניתנו לו על ידי הצוות הרפואי, סירב הגבר להשתתף בטיפולי המניעה, שבהם אמור היה לקחת חלק, תוך שהוא מהווה סכנה כלפי האישה, כלפי בנם שטרם נולד, וכלפי הסביבה בכללותה.

עקב ריבים רבים שפרצו בין השניים, בין השאר בנוגע למחלתו בה לא הקפיד לטפל, החליטו בני הזוג להתגרש.

לאחר הגירושין, החלה האישה לסבול מאיומים מצד הגבר, ועל כן, הוצא לגבר צו הרחקה, ונקבעו לו הסדרי ראייה עם בנו במרכז קשר.
להסדרי ראייה אלה התנגדה מכל וכל האישה, בטענה כי קרבתו של האב, שלא מטפל במחלתו, עלולה לסכן את בריאות בנם. בקשתה התקבלה, עד אשר דבק הגבר בטיפול שניתן לו, והצליח להחלים מהמחלה.

"הגבר השתכר ואיים על חייה של מרשתי "

לדברי עו"ד זבולון, לאחרונה החל הגבר לשתות לשוכרה, דבר שהשפיע רבות על התנהגותו האלימה. בין השאר, הוא הופיע שתוי למפגש השבועי שלו עם בנו, צעק על פקידות הסעד במקום, ואיים על חייה של אם אשתו.

בעקבות האירוע, הגישה האישה בקשה מחודשת אל ביהמ"ש למשפחה בראשון לציון, להוצאת צו הגנה נגד הגבר, ושיורה על הפסקת הסדרי הראייה של הגבר עם בנו, עד אשר יעבור טיפול גמילה. בקשות האישה נדונות בימים אלה בבית המשפט לענייני משפחה

תגובות

מומלצים