סוגיית מועצת דליה ומכרז המהנדס תגיע לבית המשפט

לאחרונה מונתה מהנדסת למועצת דאלית אל כרמל, המתמודד השני במכרז שיך האייל אבו גוש ממעאר שלא מקבל את אופן פסילתו במכרז, שיך האייל "מזכיר מועצת דליה התנהג אלי בזלזול, שלחתי מכתב ואפנה לבית משפט".

19.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סוגיית מועצת דליה ומכרז המהנדס תגיע לבית המשפט

המהנדס האייל אבו גוש ממע'אר מאשר לנו את הסדרי הדברים שקרו במכרז של המהנדס שהוא ניגש אליו מתוך אמונה שדאלית אל כרמל כפר שזקוק לטוב ביותר לשפר את מצבו של התכנון בכפר.

לכל הדעות וליודעי דבר שמכירים אותו הוא בעל ניסיון של כ 40 שנים כמהנדס ועבד בתכנון, ניהול ופיקח בשירות מועצות מקומיות ומועצות אזוריות רבות.

שיך האייל אומר לנו:"בעת פתיחת המכרז במועצת דאלית אל כרמל ניגשתי מתוך ניסיון רב שנים ואתגר לשנות מצב בכפר הזה, עם הגשת המסמכים למועצת דאלית אל כרמל, נתקלתי בהתנהגות לא ראויה מצד מזכיר המועצה שזלזל בהתנהגות ובגישה ובכל פעם אמר שכך לא מגישים מכרז וניירת ודברים מהסוג הזה, הרגשתי שמשהו הולך להיות לא טוב ושהולכים לפסול את מועמדותי ועוד מהסיבה שאין לי מספק ניסיון!".

האיל אבו גוש המהנדס אבו גוש התבשר על המועמדת הזוכה במכתב חתום ע''י מזכיר המועצה עו''ד תייסיר חסון ובו הוא מודיע לו בין היתר על אי התאמתו לתפקיד, שלא הוכיח ניסיון מעשי לעומת המהנדסת הזוכה.

המועמד האייל אבו גוש לא הסכים עם הקביעה של המועצה המקומית דאלית אל כרמל ושלח מכתב אל המועצה המקומית לעו''ד תייסיר חסון באמצעות עו''ד, במכתב שיך האייל מבקש להכריז על זכייתו במכרז מפני שהוא עומד בכל תנאי הסף ואף יש לו כישרונות רבים נוספים, במידה והמועצה לא תענה לדרישתו הוא יפנה לבית המשפט.

זה לא סוד שראש המועצה רפיק חלבי אמר שהוא לא כל כך מעוניין במינויה של המהנדסת מדליה, אבל ככל הנראה לא רצה לשבור מילה שנתן לחבר הקואליציה שלו עטאללה דקסה ועמיתיו.

בעיות רבות ישנם במועצת דאלית אל כרמל שמתנהלת בדומה למועצה שקדמה לה, השבוע בעל עסק מעוספיה עיקל את בניין המועצה המקומית בגין חובות לו.

תגובות

17. רמי לפני 10 שנים
שילך להתמודד בכפר שלו על משרת המהנדס
16. מהנדס לפני 10 שנים
מפרגן
15. פאדי לפני 10 שנים
לאמיר חלבי
14. תושב מודאג לפני 10 שנים
תושב מודאג
13. מאוכזב לפני 10 שנים
המועמד לתפקיד מהנדס המועצה
12. חלבי לפני 10 שנים
תפקידים לאנשי דליה
11. אמיר לפני 10 שנים
מהנדס
10. מהנדס לפני 10 שנים
זכות
9. אדם מוכשר !? לפני 10 שנים
תנו למהנדסת צאנס
8. למגיב מספר 5 "חחחחחח" לפני 10 שנים
התגובה שלך פוגענית ולא מכובדת וצריכה להימחק ע"י ה
7. דילאוי לפני 10 שנים
הוו אנושי
6. תושב עוספיא לפני 10 שנים
המהנדס ידוע השם: ה א י ל א ב ו ג ו ש
5. מהנדס מהכפר לפני 10 שנים
זה מהנדס מאוד מקצועי וידוע.
4. חלבי לפני 10 שנים
לא חסרים מהנדסים מעולים בדליה
3. חחחחח לפני 10 שנים
מחשוף או מצנפת
2. דילאוי לפני 10 שנים
כנראה האיש לא יציב
1. אמיר חלבי לפני 10 שנים
האייל אבו גוש המהדס אכי מוצלח בארץ

מומלצים