תערוכת צילום 2014 בסטודיו אמל אבו סאלח

לפרוץ את הדרך עם הצילום המתקדם והציוד המשוכלל שבא להקל ולתת אפשרות חדשנית לעוסקים וללקוחות הפרטיים, תערוכת הצילום הגדולה שמקיים סטודיו אבו סאלח בעוספיה

20.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תערוכת צילום 2014 בסטודיו אמל אבו סאלח

תערוכת הצילום הגדולה למשך 3 ימים, יבוא אישי של סטודיו אבו סאלח ב3 ימים של התערוכה מגיעים בעלי מקצוע מכל המגזרים להתרשמות ורכישת ציודים לסטודיו שלהם.

מה שמייחד את חברת אבו סאלח, שהיא מייבאת את ציוד הצילום כמו מנופים, מצלמות, מדפסות מיוחדות חסכוניות, שיכולות להדפיס תמונות באיכות גבוהה בעלות מזערית, תיקים, מצלמות מקצועיות וכו' והכל במחירים של יבוא.

שוחחנו עם בעל התערוכה אמל אבו סאלח שמזמין את כולם להגיע להתרשמות מהתערוכה ובעיקר להנות מאיכות המוצרים והמחיר.

אב המשפחה ומייסד סטודיו אלאמל חוסין אבו סאלח מדבר על גודל התערוכה והציוד שמוצג בה "רק חברת פוג'י מסוגלת לקיים תערוכה בגודל הזה, המייחד אותנו שכל הציוד המוצג הוא בא מיד ראשונה שלנו כמייבאים".

הצעיר חסון חסון שמציג ועוזר לחברים בשלושת ימי התערוכה מדבר על הציודים המוצגים ובעיקר על אותם מדפסות משוכללות שיודעות לתת את האיכות בצורה המקצועית, למרות שחסון עוסק בחיות מחמד וציוד של חנות לציפורים, הוא מבין את משמעות התמונה והאיכות שנדרש עבור הלקוח.

פאדל נבואני צלם מאזור ג'וליס והאזור, מגיע בשעות הראשונות של פתיחת התערוכה להתרשמות ראשונית והוא מבין שחובה על כל בעל מקצוע בתחום להזדרז לרכוש ולהשיג את הציודים הדרושים.

משפחת אבו סאלח

 

וחיד יאסין בעל מקצוע מהצפון וצלם עיתונות מדבר על השכלול הדרוש לצלם ולאיכות הציודים ועל דרישת הלקוח בתפאורה המיוחדת שכל אחד ואחד דורש מבעלי המקצוע בענף הצילום.

בזמן שהיינו בתערוכה פגשנו המון בעלי מקצוע שבאים מכל עבר להתרשם ולהצטייד בציוד החדיש.

למעוניינים לברר שיתקשרו לטל מספר 0523136136

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=3sPZN52jrRU}

תגובות

8. חסיב ונדא ווהבי לפני 10 שנים
כבוד גדול
7. ניזאר משילח לפני 10 שנים
כל הכבוד
6. סאלח קדור לפני 10 שנים
ברכות והמשך הצלחות
5. וחדה לפני 10 שנים
למה האח איימן לא מופיע בתמונה. הוא החתיך מכולם.
4. דליה לפני 10 שנים
כל הכבוד
3. شحادة ناطور לפני 10 שנים
shhadi_natur@walla.com
2. צלם לפני 10 שנים
אין מילים
1. גהאד קבלאן לפני 10 שנים
בהצלחה

מומלצים