האישה הקליטה את בעלה אונס אותה

סכסוך גירושין מכוער ואלים בין בני זוג, הבשיל לאחרונה לחקירת משטרה נגד הבעל בחשד לאונס. לבני הזוג היסטוריה של אלימות, שלאחרונה קצה בה האישה והחליטה להתגרש.

21.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האישה הקליטה את בעלה אונס אותה

היא פנתה אל עו"ד אמיר זבולון, אשר ייעץ לה להקליט את הנעשה בבית, על מנת לתעד את אלימותו של בעלה כלפיה.

רצה הגורל, ויום לאחר תחילת ההקלטות, חזר הבעל אל הבית כשהוא עצבני ואלים, ואנס את אשתו. האישה ההמומה הגיעה אל משרדו של עו"ד זבולון עם הקלטות, אך מששמע אותן, הוא הורה לה למהר למשטרה – כי מדובר בעבירות פליליות חמורות.
המשטרה פתחה בחקירה נגד הבעל, ולבסוף, לאחר התייעצות עם הפרקליטות, הוחלט שלא להעמידו לדין, בשל מצבו הפסיכיאטרי.

גבר בעל עבר פסיכיאטרי נהג להתעלל באשתו, לקלל אותה ולהכותה דרך קבע. חיי בני הזוג סבלו מעליות וירידות רבות, ולאחרונה, לאחר שאחרון הילדים סיים את הצבא, קצה האישה בגיהינום בו היא חיה, והחליטה להתגרש.

היא פנתה אל עו"ד אמיר זבולון, העוסק רבות בגירושין ובדיני משפחה, אשר לשמע סיפוריה על האלימות המילולית הקשה ממנה היא סובלת, ייעץ לה להקליט את הגבר, ולספק ראיות שישכנעו את הדיינים בבית הדין הרבני, כי יש לה עילה לגט. עו"ד זבולון לא העלה בדעתו מה עתידות ההקלטות הללו להעלות.

יום לאחר ששתלה מיקרופונים בביתה, שבה האישה הנסערת אל משרדו של עו"ד זבולון, ובידיה קלטת, בה מתועד הבעל כיצד הוא מקלל את האישה, מכה אותה ואונס אותה באכזריות. עו"ד זבולון לא התלבט, ושלח את האישה הישר לתחנת המשטרה להגשת תלונה, היות ומדובר בראיות לביצוע עבירה פלילית קשה.
במשטרה גבו מהאישה עדות, עצרו את הבעל, ופתחו בחקירה פלילית נגדו.

בפרקליטות הוחלט שלא להעמיד לדין את הבעל

לאחר התגבשות תיק החקירה, והודאת הנאשם במעשים, הוחלט בפרקליטות שלא להגיש כתב אישום נגד הבעל, בשל מצבו הפסיכיאטרי. בפרקליטות השתכנעו כי מצבו הנפשי של הנאשם, וחוסר יכולת השיפוט שלו, הם אשר שימשו רקע למעשיו, וכעת, משהורחק מאשתו, ולאחר שהוא מקבל טיפול פסיכיאטרי בבית חולים לחולי נפש, אין מקום להגיש נגדו כתב אישום.

עו"ד אמיר זבולון http://www.azlaw.co.il/ עוסק רבות בדיני משפחה, גירושין, חלוקת רכוש, משמורת, צוואות וירושות.

תגובות

מומלצים