למה כדאי לרכוש קרקע ?

24.04.2014 מאת: והבי מקרקעין
למה כדאי לרכוש קרקע ?

באותו רגע שמוצע לכם קרקע , לא יהיה הרבה מה לעשות בו פרט לפיקניק משפחתי , אבל כמה שנים מאוחר יותר , הילדים , הנכדים והנינים יכולים להיות מסודרים לכל החיים .

דבר נוסף שמיעוט הקרקעות יוצר הוא הגברת המהירות בפעילות לשינוי יעוד קרקעות לקרקעות לבניה. הלחץ הנוצר בעקבות גידול האוכלוסייה משפיע על מקבלי ההחלטות לזרז את הליך שינוי יעוד הקרקע לשטח מגורים .

קרקע ,לעומת בית , תמיד תהיה מבוקשת יותר עיצוב בית סגנון בניה וחומרי בניה משתנים עם שינוי אופנה וטכנולוגיה ,ולכן בית בן 10 שנים כבר לא שווה בערכו לבית שנבנה כיום .לעומת זאת ,קרקע לא תלויות אופנה ולא מושפעת ולכן יכולה רק להתייקר עם הזמן .

והבי מקרקעיןקרקעות שלא שייכות לרשות המקומית (מחוץ לתחום שיפוט) אנו לא מבטיחים שתוכלו לבנות עליה את בית חלומותיכם אנו מוכרים לכם קרקע כהשקעה ארוכת טווח שהסיכוי גדול לשינוי יעוד והרחבת תחום השיפוט עד אז כן יכולים להבטיח לכם שמצב האוכלוסייה גודל והמיעוט בקרקעות יגרמו למחירי הקרקעות אותם תרכשו היום ,להיות שוות הרבה ,הרבה יותר ניתן להניח כי קרקעות חקלאיות הנמצאות בתחום השיפוט כנראה יופשרו מייעודן כקרקעות חקלאיות ויהפכו לקרקעות לצורכי בניה

"יבוא יום וכל גרגיר אדמה יקביל בשוויו לגרגיר זהב "

והבי מקרקעין ,אמינות ,מקצועיות ,אחריות עד הרישום בטאבו  טל  0528707993 , 0525699914 , פקס 048394267

מייל sawhb40@gmail.com

תגובות

מומלצים