סדר העדיפויות של רפיק

רפיק, ברצוני לעדכן אותך שהתושב בחר בך לא בכדי שתדאג לו לפסטיבלים, תעשה טובה לעצמך רד מהעץ שעלית עליו ותפסיק להשתעשע, כי נמאס לנו, רפיק בעצמו לא ביקש ימי חסד והבטיח לעבוד בינתיים כלום.

06.05.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סדר העדיפויות של רפיק

אני לא שופט שנותן גזר דין,אך לא שפוט שמחכה לגזר כלשהו,ובכל זאת כאזרח מתוסכל ממצב הכפר ברצוני להביע זעקה..

רבים שאלו אותי מה אתה רוצה מרפיק!!? סה״כ חצי שנה כראש מועצה, מה אתה מצפה שיהפוך את דליה לגן עדן בזמן כה קצר?

אני עונה לכל אלה,אכן רפיק עדיין לא הספיק בזמן הקצר הזה שניתן לו כלום, אך מצד שני הוא בעצמו לא ביקש ימי חסד!!

מעבר לזה יש לי כתושב הרבה דברים שבאמת מציקים לי ולהרבה כמוני, וזה מצב הכבישים והאספלט הפגום בכל שכונות דליה, ואל תגידו שזה לא הכי חשוב, לטעמי זה ממש חשוב, קודם כל מבחינת הבטיחות בדרכים וגם למזער נזקים ברכבי התושבים וגם שיפור באיכות החיים.

מצד שני הגינון השתפר בדליה בכמה רמות אך זה עדיין לא הושלם בהרבה חלקים בכפר, ועל זה נפרגן לראש המועצה שלא תגידו שאני יודע רק להעביר ביקורת עליו.

מה שהכי עיצבן אותי זה כל התהלוכות שראש המועצה מוביל אותם בכפר, אם זה סוסים או רכבי פרארי יוקרתיים..לרגע חשבתי שאני תושב ארצות הברית, או שאני באיזה סרט הוליוודי מהיר ועצבני 9 ,ומה עוד רפיק חלבי מוביל ברכבו את תהלוכת הפרארי,ו כאן כבר לא יכולתי להתאפק וסיננתי למרזוק קדור שעמד בצידי הכביש, זה יותר חשוב משיפור מצב הכבישים, והוא צחק מהבדיחה שלי!!!

ראש המועצה היקר רפיק, ברצוני לעדכן אותך שהתושב בחר בך לא בכדי שתדאג לו לפסטיבלים ותערוכות, בחר בך לשפר את תנאי המחיה, לשפר את השירות שהוא אמור לקבל מהמועצה, להחזיר את האימון בראש המועצה, לשפר את מצב החינוך, להביא מפעלים לכפר שיעסיקו צעירים וצעירות, להילחם בשחיתות, להשליט סדר מערכתי..והרשימה ארוכה אדוני ראש המועצה.

דע לך רפיק חלבי, בתערוכות אתה יכול לרצות קלי דעת, אך לא את הנאורים, תעשה טובה לעצמך רד מהעץ שעלית עליו ותפסיק להשתעשע, כי נמאס לנו תושבי השכונות הנידחות מההזנחה של המועצה שאתה עומד בראשה, פשוט נמאס..

אלואנסה

תגובות

4. אהליייין לפני 10 שנים
לכולם
3. חלבי לפני 10 שנים
אמת
2. תושב לפני 10 שנים
בכל מצב לא לשפוט מהר
1. שלום לפני 10 שנים
אני מופתע

מומלצים