האות ע"ש אילן ואסף רמון הוענק לתשעה בני נוער מצטיינים

בהשתתפות הגב' רונה רמון ושר המדע הטכנולוגיה והחלל ח"כ יעקב פרי ומנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן הוענקה אות רמון לאיכות, מצוינות ומנהיגות ע"ש אילן ואסף רמון ז"ל לתשעה בני נוער מרחבי הארץ המצטיינים במדעים ומתנדבים בקהילה.

26.06.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האות ע"ש אילן ואסף רמון הוענק לתשעה בני נוער מצטיינים

באירוע השתתפו רונה רמון, נשיאת ומייסדת קרן רמון, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל ח"כ יעקב פרי ומנכ"לית משרד החינוך הגב' מיכל כהן שהעניקו את האות לתשעה בני נוער מרחבי הארץ המצטיינים במדעים ומתנדבים בקהילה.

אות רמון הוא חלק מפרויקט של משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל וקרן רמון במסגרתו מוענקות מלגות בגובה 5,000 ש"ח לקידום פרויקטים חברתיים אותם מובילים הצעירים הזוכים.

רונה רמון אמרה בטקס: "ילדי אות רמון הם הדובדבן שבקצפת".

"ילדים שנבחרו מכול קצוות הארץ, שמצטיינים לא רק בלימודים. מה שיותר מרגש היא האכפתיות והאחריות החברתית שהם מגלים כלפי הסביבה. מתוך מקום מגוריהם הם קולטים את המצוקה, ופועלים בשביל לשנות".

שר המדע, הטכנולוגיה והחלל ח"כ יעקב פרי אמר לזוכים: "העובדה שבחרתם כל אחד לתת מעצמו לאחר ולהיות רגישים לחברה, לקהילה ולמדינה כולה, אינה עניין של מה בכך. אתם מסמלים את המורשת של אסף ואילן רמון ז"ל, את הדבקות במשימה וחתירה להצלחה".

הזוכים

 
 
שמות התלמידים הזוכים: אלדר בן שושן, מור בן סימון, גל אור, יובל בראון, ארנון הירש, נבו אמיתי, נתיב לוי, מחמד אבו ריחן, דולב טולדנו

בתמונה: זוכי אותי רמון עם הגב' רונה רמון ושר המדע, הטכנולוגיה והחלל ח"כ יעקב פרי. צילום: עומר מסינגר

 

תגובות

מומלצים