מה שהורים מסוגלים לתת לדורות הבאים בדליה

ההורים שלקחו אחריות ניהולית על ילדים ב' במכבי דליה בכדורגל הפכו למשפחה אחת תומכת שמנהלת את הכל, בחצר ביתו של מוניר ביראני ההורים חיבקו את התורמים והשחקנים ונהנו משיפוד השווארמה

28.06.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מה שהורים מסוגלים לתת לדורות הבאים בדליה

המטרה העיקרית של ההורים התומכים לתת לילדים עם המאמן את הביטחון העצמי והתמיכה הכוללת, הכל למען הבאתם לחוף מבטחים ולכל משחק, ההורים באים מעודדים ונותנים לשחקנים את מה שמגיע להם ובתמורה הם לא אכזבו.

מסביב לשולחן ענק וארוך מאוד התקבצו הורים תורמים, הנהלת מכבי דלית אל כרמל, מובילי ילדים ב' וההורים, כדי לחגוג סוף שנה מוצלחת, עם הפנים קדימה, לא היה באירוע הזה מארח ומנהל, כולם היו שותפים לפרויקט.

מוניר ביראני אמר לנו:"לקחנו את הניהול באופן אישי כל ההורים והגענו עם ילדינו עד מחנה אימונים באילת, כל המטרה שלנו זה לתת לילדים האלה להגיע רחוק ככל האפשר, הערב אנחנו בסוף עונה עם הילדים הנפלאים והגיבורים שלנו ובעיקר באים להגיד תודה לתורמים ולילדים".

ליזה קדור אימא של סיף:"אני רואה בתמיכת ההורים חלק נכבד, כי אין לנו כל תמיכה מסיבית חוץ מתרומה קטנה של בעלי עסקים, אפשר להגיד שההורים הם התומכים היחידים מכל הבחינות, הספורט והחיבור עם שאר השחקנים בקבוצה, תורם תרומה חשובה להסתגלות גם במערך החברתי והלימודים".

שאדי והבה מאמן הקבוצה, אמר לנו: "זו שנה חמישית יחד, זו שנה ראשונה שאנחנו משחקים 11 שחקנים ובעיקר ההורים הם אלה שמנהלים בכל השנה, הכל הלך יחד כמו משפחה וזה תרם רבות לנו ולילדים, אני מבטיח שנגיע עם הילדים האלה רחוק ועוד נראה אותם בקבוצות הבוגרות בכפר".

מכבי

רושדי נסר אלדין:"הילדים האלה באחריות מכבי דליה, עם אוטונומיה ניהולית, כל המטרה לתת תמיכה, אנחנו מאוד מרוצים מהתנהלות העניינים וכל המטרה שהשחקנים האלה ימלאו כשחקנים ושלא נצטרך עוד שחקני רכש".

הישאם קדור מאמן כדורגל ואבא לשחקן, אמר לנו:"עשינו הכל למען הצלחת ילדי הקבוצה והמטרה היתה להוביל אותם רחוק, לגבי הקבוצות הבוגרות ובעיקר מכבי דליה, אלה הילדים שלהם, הם גדלו יחד, מכאן אנחנו פורחים ביחד".

 

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=9-ZYtkCocUA}

תגובות

9. עספיא לפני 10 שנים
גאים בדור הבא ובמאמן שלהם,
8. הורה לפני 10 שנים
אין על הורים כאלה
7. נונו לפני 10 שנים
כל הכבוד
6. שחקן לפני 10 שנים
מכבי
5. אמיר חסון לפני 10 שנים
כל הכבוד
4. צופה לפני 10 שנים
כל הכבוד על העשייה המבורכת
3. אחלה לפני 10 שנים
יש מכבי יש חברים
2. אוהב ספורט לפני 10 שנים
כבוד
1. עמי לפני 10 שנים
כל הכבוד

מומלצים