לא רוצה לבגוד

שלום לכל הקוראים, לפני שהתחלתי לכתוב את המילים שלי חשבתי הרבה והתבלבלתי הרבה, אני מבקש תשובות ענייניות אני אשמח שאנשי דת יעזרו לי.

29.06.2014 מאת: צעיר
לא רוצה לבגוד

אז ככה, אני בחור בן 38, נשוי +3 ילדים בנים מקסימים,לפני שנה התחלתי ללמוד באוניברסיטה, חי באושר מצב כלכלי טוב, אשתי לא עובדת אבל משכילה, יש לה תואר שני, מעדיפה לבלות את זמנה בבית בניקיון בגידול וחינוך הילדים.

אשתי נראית טוב אבל לא מטופחת מאז הלידה השלישית היא לא ממש מתייחסת אלי, המין בינינו בתחילת דרכנו היה מעולה וגבר לא צריך יותר מאשה יפה וצעירה ואוהבת, היא מאמינה לי ומאמינה בי וסומכת עלי, מאז שהפכה להיות אמא התהפך כל עולמה אני כאילו לא קיים.

הילדים והבית כל עולמה אפילו מזניחה את עצמה, לא חוסך ממנה כסף או רכב או כל דבר אחר, היא אמא מעולה וילדיי בזכותה מחוננים, מגיע לה כל טוב שבעולם.

תמונה לדוגמהניסיתי לדבר איתה כמה פעמים על טיפוח וחידוש זוגיות וגיוון בחיי המין שלנו ובכלל, היא אומרת:" אל תחפש דרכים לפצות אותי, טוב לי, השמחה שלי עם ילדיי הבריאים". פשוט אשה למופת.

הבעיה היא שמאז שהתחלתי ללמוד אגב בדחיפה של אשתי, יש בחורה שהתיידדה אלי, בהתחלה העבירה אלי חומר במייל כמו לכולם פנתה אלי עם שאלות כמו איך הולך בלימודים, מה הציונים שלך, איך ההרגשה מההרצאה? רגיל ונורמלי לחלוטין, עם הזמן זה התפתח, בהפסקות לבדנו בהתחלה במקריות אחר כך ביוזמה ממנה ולאט לאט היא גילתה לי שיש לה רגשות כלפיי, היא לא נשואה ומנצלת כל הזדמנות לפנות אליי ולהתבודד איתי.

אני כגבר עם אשה רווקה שמושכת אותי לשיחות מין ומזמינה אותי לדירתה לבד לא צריך להסביר לכם מה עלול להתפתח, בינינו כל מה שהיה זה נשיקות ושיחות אינטימיות, אבל עצם המחשבה זו כבר בגידה אני מודה, איך אני יכול לא לבגוד, אני לא רוצה להכיר מישהי אחרת ולא לשכב עם אחרת חוץ מאשתי ?

איך להתרחק? ולעורר את אהבת אשתי לי מחדש?

תגובות

16. צעיר לפני 9 שנים
يعني
15. סבתא צעירה לפני 10 שנים
ניתוח מצב
14. גיא לפני 10 שנים
מדהים
13. תותה לפני 10 שנים
...
12. בחורה לפני 10 שנים
תירותצים
11. בוגרת לפני 10 שנים
אל תבגוד
10. גבר גבר לפני 10 שנים
אחי אתה לא ילד
9. אובייקטיבית לפני 10 שנים
בושה וחרפה
8. בחורה לפני 10 שנים
אוי אוי לאלה שרושמים דברים לא לעניין
7. امرأه לפני 10 שנים
حقير ونذل
6. بنت الكرمل לפני 10 שנים
الله يهديك ويرجعلك عقلك باسرع وقت
5. צעיר לפני 10 שנים
למספר 1
4. הורה לפני 10 שנים
תפסיק לילל
3. סמי לפני 10 שנים
חחח
2. סוסו לפני 10 שנים
זה הכי פשוט
1. גבר לפני 10 שנים
יש לי אותה בעיה

מומלצים