גסוב חסון לא מדבר פקה פקה

ביקורת של גסוב חסון על התנהלות לא תקינה של המועצה לשעבר, גסוב מתייחס לעו"ד תייסיר חסון ועזיבתו למשפחתו שהולכת ומתגבשת ביוזמתו ולכספים שהתקבלו במועצה לצורך איכות סביבה שלא הגיעו לשום מקום.

02.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
גסוב חסון לא מדבר פקה פקה

חבר מועצת דאלית אל כרמל גסוב חסון מתנועת אלכראמה, חבר ועדת הביקורת שמשתייך להנהלת המועצה מזה 6 חודשים כחבר מועצה בתקופה הקצרה למד את השטח והפוליטיקה המקומית, שאיפתו לאחד בין כל הפלגים במשפחת חסון בדליה.

גסוב שמחזיק את תיק הביטחון במועצת דלית אל כרמל כמעט מעורב בכל הדברים הקטנים במועצה ע"י ראש המועצה רפיק חלבי, גסוב מבין עד כמה דאלית אל כרמל הפסידה שהוא לא מחזיק את תיק התכנון והבניה מטעם המועצה.

גסוב משבח את ראש המועצה רפיק ומתייחס למועצה הקודמת ולמזכיר המועצה שעזב תייסיר חסון שלטענתו חבל עליו כי הוא אדם מוכשר ומקצועי מאד אבל עשה טעות חמורה שהתעסק בפוליטיקה, גם אחרי שהבחירות הסתיימו וראש המועצה ראה שאינו יכול להמשיך עם תייסיר חסון.

גסוב: "המהפך בדליה תחיל, לא באנו לפטר אף אחד, באנו לשרת את כל תושבי דליה".

על תנועתתו אלכראמה גסוב אומר שהתנועה ממשיכה לצבור תאוצה גם אחרי הבחירות ושהם במשפחה ממשיכים להיות מאוחדים.

גסוב פועל בימים אלה להעביר את הטיפול במגרש החניה שבמרכז הכפר לידי מועצת דליה.

גסוב מציין שהוא מבין בתכנון ובניה ושהוא הרים כבר פרויקטים גדולים כמו מגדל הפיקוח בנתב"ג וממשיך ואומר שחלוקת התיקים במועצה נעשתה לפני מנדטים, ולכן הוא לא התעקש לקבל את התיק הזה.

לדעתו של גסוב זה שאנשים בנו בחלקות שלהם בלי לדאוג לאישורים הדרושים ואחר כך הגיעו עם דרישות למועצה לכביש וחשמל וכו, זה מעשה קרימינלי.

גסוב: "על כל אדם שרוצה לבנות לגשת למועצה ולשבת עם המהנדסת ולשאול ולהתעניין לגבי מה הולך להיות בעתיד בחלקה שלו ובתכנון העתידי, למשל ברז כיבוי אש צריך להיות כל מאה מטר וזה דבר שלא קיים בדליה".

גסוב חסון

גסוב לתושב: "אל תבוא בטענות מה המועצה תתן לך, תראה מה אתה האזרח יכול לתת למועצה, בואו לשלב ידיים עם המועצה, כל בעיה שיש לאזרח בדליה, אני נרתם, אבל במקביל התושב צריך לדעת שיש חוקים וחוקים יבשים כמו חוק הביוב כשרוצים להעביר קו ביוב באדמה אז מעבירים ולא צריכים לקבל אישור מבעל האדמה".

לאחרונה גסוב היה מעורב בסגירת עסק שפעל באופן לא חוקי בדליה, בנוסף למלחמה שהוא מכריז על כל מוכרי האלכוהול וסמי הפיצוציות שנמצאים במגע יד עם כל ילד ונער בכרמל.

גסוב מתייחס לעניין המזבלה בכניסה לדליה ואומר שאומנם זה נראה לא טוב אבל הם נמצאים בדרך הנכונה. 

גסוב: "אחרי השריפה בכרמל מועצת דליה קיבלה תב"ר 7.5 מליון ש"ח לצורך העתקת המזבלה והכסף הזה התקבל למזבלה ולתיקון מערך הכיבוי, בפועל זה לא בוצע וזה נופל כעת על המועצה הקיימת, המועצה הקודמת נכשלה, אני מחזיק ביד ניירת וכל מי שיש לו ספק שיוכיח אחרת".

לדברים שאמר גסוב, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=exCfAyzDcPg}

תגובות

12. חסון אמיתי לפני 10 שנים
גסוב לצערי נכשלת
11. ממשפחת והבה לפני 10 שנים
אנחנו נותנים לך תיק התכנון
10. חוסיסי לפני 10 שנים
אללה יוסתור
9. אזרח לפני 10 שנים
איש ישר
8. איאד לפני 10 שנים
בהצלחה למועצה
7. מוניר לפני 10 שנים
נהניתי לשמוע את דבריך
6. יוסף לפני 10 שנים
כל הכבוד גסוב
5. א.א חמוד לפני 10 שנים
חח
4. תושבת הכפר לפני 10 שנים
כל הכבוד
3. חסוני לפני 10 שנים
אתה מלך
2. רביע חסון לפני 10 שנים
ידידי גסוב
1. דלואני לפני 10 שנים
בהצלחה לכם

מומלצים