תגובת מועצת עוספיה בעניין גביית תשלום עבור קייטנת בית הספר של החופש

כמאל כיוף מנהל מחלקת חינוך במועצת עוספיה: "לא אושר לעוספיא קיץ של ידידות לכתות ג-ה לכן הקייטנות מתנהלות ללא מימון משרד החינוך, גביית 100 ש"ח נועדה לכסות ארוחה בריאותית".

03.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תגובת מועצת עוספיה בעניין גביית תשלום עבור קייטנת בית הספר של החופש

כמאל כיוף: "בהבדל מדאלית אל כרמל לא אושר לעוספיא קיץ של ידידות לכתות ג-ה לכן הקייטנות מתנהלות ללא מימון משרד החינוך כמו בשנה שעברה עם תשלום 450 ש"ח וזה זול מאוד וסמלי מאוד".

"באשר לכתות א-ב גבית 100 ש"ח נועדה לכסות ארוחה בריאותית כי המימון של משרד חינוך לאוכל מגיע ל- 5 ש"ח בלבד והמועצה במצב כלכלי שלא מאפשר לה להשתתף נוכח האחוז הנמוך בגביית ארנונה ומים".

יש לציין כי בצפון 79 רשויות מקיימות בתי הספר של החופש הגדול. התוכנית פועלת בבתי הספר היסודיים במשך שלושה שבועות, ונותנת מענה רחב בתחומים הבאים: חברתי, רגשי, לימודי העשרה והזנה. התכנית מופעלת בהדרכת מורים, סטודנטים ומדריכים ממגוון תכניות המאושרות ע"י משרד החינוך.

התקציב לתכנית הועבר ממשרדי האוצר, החינוך, הרווחה, השלטון המקומי, מפעל הפיס והקרן לידידות.

כיוף כמאל

ההרשמה לתכנית זו היתה בגדר בחירה ולא חובה של ההורים והילדים. בית ספר של החופש הגדול" הוא פרויקט חברתי אותו מפעיל משרד החינוך בשיתוף עם מרכז השלטון המקומי בעלויות מסובסדות. התשלום עבור התוכנית נגבה לפי המעמד הסוציו-אקונומי של הרשות, כך שהרשות היא שמשלמת עבור כל תלמיד ולא ההיפך. 

תגובות

9. עספאווי לפני 10 שנים
כדאי לךלעיין ברשימת החייבים
8. אני לפני 10 שנים
תשובה ל 6
7. הורה ילד לפני 10 שנים
צודק במאה אחוז
6. תושב המום מתגובה מסויימת לפני 10 שנים
תגובה לעמותת הביקורת
5. מואטן לפני 10 שנים
כמאל
4. שק חבטות לפני 10 שנים
שק חבטות
3. העמותה למעקב וביקורת בעספיה לפני 10 שנים
תפסיקו לשקר לאנשים
2. אחד העם לפני 10 שנים
צודק ארוחה מאד בריאותית ואיכותית
1. מבקר לפני 10 שנים
די לשקרים

מומלצים