בין הטכניון לביה"ח כרמל ולבוגרים שלו

כשד"ר פרץ לביא הצעיר חיפש סטודנטים לרפואה שיעבדו במעבדת השינה הוא לא תיאר לעצמו שהסטודנט הצעיר גיורא פילר יכול להתאים לעבודה אבל הסכים לנסות כולל חלקו של מנהל מחלקת ילדים, ד"ר סלים חלבי מנהל חדר המיון.

06.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בין הטכניון לביה"ח כרמל ולבוגרים שלו

כרמל והטכניון, מאז הפך פרופ' לביא לנשיא הטכניון ופרופ' פילר שהיום מנהל את מחלקת הילדים בביה"ח כרמל הפך לאחד הרופאים והחוקרים המובילים בארץ ובעולם בתחום הטיפול וחקר השינה.

זהו אחד מתוך אלפי החיבורים שקרו אז, וקורים היום ובכל יום בין הטכניון לביה"ח כרמל ולבוגרים שלו . 90 שנה חלפו מאז נפתחה הכיתה הראשונה בטכניון והחיבור בין הבוגרים שלו הביא להקמת ארגון בוגרי הטכניון.

החודש חגג הארגון 60 שנה להיווסדו בכנס ענק ומדהים שנערך באודיטוריום ואליו הוזמנו כל בוגרי הטכניון לדורותיהם.

כדי להציג את פריסת וקשרי הטכניון עם בוגריו הופק סרט מיוחד לכבוד הערב שסקר את הקשר לטכניון באמצעות 3 חברות וגופים מיוחדים.

לסרט נבחרו חברת אלביט, חברת רד בינת ובית החולים כרמל.

המרואיינים בסרט של כרמל באו מקשת רחבה של מומחים מובילים כיום שנמנים על בוגרי הטכניון בינהם, פרופ' אבי רוטשילד מנהל מחלקת ילודים ופגים, פרופ' גיורא פילר מנהל מחלקת ילדים, ד"ר סלים חלבי מנהל חדר המיון, ומנהלת ביה"ח כרמל שגם היא בוגרת גאה של הטכניון ד"ר חן שפירא.

"ביה"ח כרמל גאה להעסיק עשרות רבות של רופאים מוכשרים ומצויינים בוגרי הטכניון אמרה בראיון ד"ר שפירא. בוגרי הטכניון שלנו מאופיינים בדגש על האדם, עם שילוב של אנושיות רבה עם הבנה מתקדמת בצד הטכנולוגי מדעי ומחקרי, ומה שעוד מתאים לנו ושמאפיין את בוגרי הטכניון בכרמל הוא השילוב של הייטק עם הייטאצ' ". את הערב המוצלח הפיקה העמותה של בוגרי הטכניון בניהולה של פנינה זיו.

ד"ר חן ובוגרי הטכניון של כרמל באירוע

"בשבילי להיות בוגר הטכניון זה כבוד וגאווה גדולה אמר פרופ' רוטשילד , זאת זכות להיות שותף  בגוף ובמוסד כזה גדול ומפואר.

אני רוצה לאחל לכל בוגרי הטכניון שכולנו נמשיך יחד לתת תרומה למדינת ישראל בגאווה גדולה ".

בצילום ד"ר חן ובוגרי הטכניון של כרמל באירוע  צילום אלי דדון

תגובות

מומלצים