נוטשים את האולפנים לטובת סיור עם נביל בכרמל

החיבור היוצא דופן בין הנהלת הרדיו מפיקים ושדרי רדיו 99.5 מבית רדיו חיפה לטובת העדה הדרוזית, נביל נסר אלדין, אריאל נישליס ועטא חדיד, עושים את הבלתי יאומן, סוף טעים, סרטון

10.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נוטשים את האולפנים לטובת סיור עם נביל בכרמל

לנטוש את האולפנים המזגן והמשרדים זה לא דבר מובן מאליו, הנהלת רדיו חיפה ו99.5 אריאל נישליס ודני ארנון המפיק הראשי אבי לוי השדרים אסי הגוקר, שירן גולדשטין, קרין קבטה, דודו, כפיר וקרן הולכים בכביש נוף כרמל בליווי המדריך המחנך והמורה נביל נסר אלדין.

ההסבר על המקום, אופיו ויופיו אומרים הכל, כך ניתן לחבר את אותם שדרים למציאות הסביבתית למען ההסברה בכל.

הצוות התארח באנדרטה של פארס חדיד ז"ל חייל שנהרג בתאונת דרכים בעת חופשתו באזור מועצה אזורית מגידו, עטא אירח את הצוות בנחלה שנקראה על שמו של פארס ז"ל.

הצוות עבר במסלול נוף כרמל המשקיף על עמק יזרעאל וישובי הצפון ושמע מנביל סיפורי היסטוריה הקשורה לעדה הדרוזית והתיישבותה בכרמל.

כל הצוות והנהלת הרדיו, הודו שהסיור סייע ותרם לכל המשתתפים ובעיקר הודו לנביל שידע לעשות את החיבור יפה מאוד, עם הגעת הצוות למצפור טייסת העמק ע"ש ליאור אלהררי, שמעו שני שירים מנביל שהתייחס בהם לטבע ולמקום.

צוות רדיו חיפה

בסוף הסיור הצוות התארח במסעדת ליאלי אלכרמל לארוחת ערב חגיגית שהכין השף מוסא עלוואן, הסיום הטעים הזה הביא לכל המשתתפים חוויה שתחרט בזכרונם להרבה זמן, במיוחד כאשר מאבדים נוזלים אחרי הליכה ומגיע הפיצוי של ארוחה חגיגית שהנהלת הרדיו הזמינה את הצוות.

כל הפרטים בסרטון, ראיונות של השדרים, הנהלת הרדיו ונביל.

 

{YouTubeVideo id=QhhqzsEyXhY}

תגובות

6. עאמר לפני 10 שנים
תבורכו
5. נביל לפני 10 שנים
דלית אל כרמל
4. מונה לפני 10 שנים
ניאלקו יא עמי
3. מאהר לפני 10 שנים
כל הכבוד תכנית מה מהממת
2. ו.נ לפני 10 שנים
כל הכבוד לך נביל
1. נביל לפני 10 שנים
דלית אל כרמל

מומלצים