אלף חיילים דרוזים מתגייסים בכל שנה לצה"ל

מועצת דאלית אל כרמל ומפקדת המרחב הדרוזי משרד הביטחון וראש אגף מיעוטים בצה"ל אלוף משנה וגדי סרחאן, מלווים את המתגייסים החדשים של דאלית אל כרמל 2014, לסרטון

10.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אלף חיילים דרוזים מתגייסים בכל שנה לצה"ל

הכנה ל50 הצעירים תושבי דאלית אל כרמל שמתגייסים בקרוב ליחידות צה"ל, הכנה שבאה לתת להם את הכלים הנכונים להשתלב בחברה הישראלית ובעיקר להצליח.

ראש אגף מיעוטים אלוף משנה וגדי סרחאן שמחליף את אלוף משנה ראמז זין אלדין בתפקיד, מדבר על תרומת צה"ל לצעירים בעת גיוסם וחוזר על הדברים שאמר ראש המועצה רפיק חלבי, ללכת ללמוד, וגדי אומר למתגייסים שתמיד יש להם דלת פתוחה בלשכתו.

רב סרן לוטפי חרב מפקד המרחב הדרוזי בצה"ל, דיבר אל המתגייסים והדברים בהם הם הולכים להיתקל ובעיקר על השאיפה להתקדמות בשירות.

נציג משרד הביטחון מאהר חסון איחל למתגייסים בהצלחה בשירותם הצבאי וכיוון אותם תמיד לפנות למשרד הביטחון בכל עזרה או בקשה.

ראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי שחילק למתגייסים שי ואיחל להם בהצלחה ובעיקר התייחס למעבר הסבוך שדרוש מכל מתגייס להיות מוכן אליו, במיוחד שהם מגיעים מהכפר, רפיק ביקש מהמתגייסים להיות נציגי דאלית אל כרמל בכל דבר אשר יעשו ושהם גם חיילים שבאים להגן על גבולות המדינה וכשגרירים של העדה הדרוזית.

המתגיסים מדליה

הדיבור על מספר המתגייסים ע"י צה"ל נתון מפתיע ביותר כ 1000 חיילים דרוזים מתגייסים בכל שנה לצה"ל.

הכנס התקיים במרכז תרבות בדליה, חבר המועצה עאמר חוסיסי ונציג תנועתו עבדאללה קרא לקחו חלק בכנס בנוסף לאמיל חמאדה מנהל מרכז תרבות.

הצעירים שברובם מבינים את משמעות המעבר לחיי הצבא ולמצב הביטחוני, הביעו שהם מתגייסים באהבה ורצון למען שמירה על מדינת ישראל וביטחון האזרחים החיים בה.

 

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=C0_5Qy34Rq8}

תגובות

3. ערכים וכסף לפני 10 שנים
לא מודדים ערכים בכסף,,,,
2. מגדי לפני 10 שנים
ומה מקבלים
1. קשקשן לפני 10 שנים
נתון סטטיסטי

מומלצים