מוצרי חשמל חכמים לבית

הבית המודרני הוא אחד מפלאי תבל, מרכז מגורים נוח להפליא שאינו דומה כמעט בשום פרט לבתי המגורים של העולם הישן. הטכנולוגיה נכנסה לכל פינה בבית, וכיום ניתן למצוא שפע של מוצרים טכנולוגיים מתקדמים שנועדו כולם לתת לנו שירות איכותי ויעיל בסביבה הביתית.

15.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מוצרי חשמל חכמים לבית

איכות החיים היא שם המשחק, והטכנולוגיה בשירות האדם היא האסטרטגיה. עם הרעיון הזה בראש מפתחים ומעצבים ברחבי העולם פועלים יום אחרי יום ליצור עוד ועוד מוצרים טכנולוגיים חכמים לבית, ומביאים לנו פתרונות שעד לפני כמה שנים לא היו קיימים אפילו בדמיון הפרוע ביותר שלנו. היכנסו לחפש מוצרי חשמל ואלקטרוניקה באתר בזק144 למציאת מוצרי חשמל חכמים לבית בכל האזורים בארץ.

רשימת מוצרי חשמל חכמים:

רשימה זו מהווה מדגם מייצג של מספר מוצרים ביתיים חכמים במיוחד שיכולים להעלות בקלות ובמהירות את איכות החיים שלכם, ולאורך זמן לחסוך לכם זמן וכסף:

1. בר מים חשמלי – חלק לא קטן מהאוכלוסייה בישראל כבר נהנים מהיתרונות של מכשיר פשוט זה, אשר משלב בתוכו מים מסוננים קרים, פושרים וחמים כאחד, ומאפשר לנו לשתות מים מסוננים שעברו פילטר איכותי, שתייה חמה כמו קפה ותה, והכול בלחיצת כפתור ובמכשיר אחד.

2. שואב האבק האוטומטי – מכשיר פשוט, חכם ויעיל, שהפך למכשיר חובה כמעט בכל בית בישראל. בעודכם בעבודה ובסידורים מסתובב שואב האבק האוטומטי בבית שלכם, ומנקה את הבית מאבק שהצטבר בו, ללא כל מאמץ מצדכם.

3. תאורה חכמה – כיום ישנם מכשירים היודעים לווסת את התאורה בבית לפי מילה או צליל מסוים, מכשירים פשוטים ויעילים שמאפשרים לכם לשנות את האור בחדר בלי לקום מהכיסא, על ידי מתן הוראה פשוטה למחשב שיעשה זאת לפי ציווי קולי שלכם. מעבר לכך, החיסכון והנוחות בשיאם כאשר אתם מחברים חיישני תנועה אשר מכבים את האור כשהם מזהים שאתם לא בבית, כדי לא לשכוח יותר לעולם את האור דולק.

מתגים מתקדמים ומחשב ניהול חשמל

כיום ניתן להשיג מתגים חכמים, ולרוב מתגים אלו מותקנים בבתים אשר נועדו מתחילת דרכם להיות בתים "חכמים" מבחינה טכנולוגית. בשביל לנצל עד תום אמצעי טכנולוגיה של שליטה ובקרה מלאה על החשמל בבית יש צורך לרוב להתקין את המערכות הללו מראש, אך לא בהכרח. מערכות אלו מאפשרות לנו לבצע מעקב מתמיד אחרי צריכת החשמל, לזהות תקלות מראש, ולכוון את הצריכה לפי רצוננו.

דבר זה מייצר לאורך זמן חיסכון רב באנרגיה ובכסף, ויוצר בעצם בית שבו כל החשמל מנוהל בצורה חכמה. המערכת מוציאה סטטיסטיקות ומזהה אפשרויות חיסכון בחשמל, ומאפשרת ניטור מרחוק. מערכות אלו וגם מכשירים ספציפיים המשווקים כיום בנפרד מאפשרים חיבור, ניטור ותפעול מלא מרחוק, והכול דרך רשת האינטרנט, גם כשאתם לא בבית.

דגימה זו של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה חכמים לבית מהווה כאמור רשימה חלקית בלבד. הרבה מהמוצרים שלפני שנתיים או שלוש נחשבו חכמים, כיום הפכו כבר לסטנדרט ברוב הבתים, ממש כמו שהטלפון הסלולארי, שעד לפני לא יותר מעשרים שנה היה דבר חדש ולא נפוץ הפך ממזמן לסטנדרט, ויותר מזה, למחשב אישי קטנטן ועוצמתי.

תגובות

מומלצים