זרי פרחים לאירוע המושלם

יש לנו לא מעט אירועים בחיים, וכולם רוצים שהאירוע שלהם יהיה מיוחד, יוצא דופן, מעניין ונעים. אנחנו רוצים שהאורחים שלנו יהנו וישמחו איתנו, ושכולם יהיו מרוצים, אבל לענות על הצרכים של כולם זה לפעמים אתגר לא פשוט.

16.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
זרי פרחים לאירוע המושלם

הצעד הראשון בהפקה של אירוע מושלם הוא ההבנה כי המרחב בו מתרחש המאורע חייב להיות יפה, מרשים אסתטי ונעים לעין. היצירה של מרחב מיוחד עם אווירה מאוד חזקה ונוכחת יוצר את הרקע לאירוע מושלם, רקע שבזכותו אתם יכולים לגשת ולתכנן את שאר התוכנית של האירוע שלכם בנחת.

זרי פרחים הם כלי מיוחד וחזק במיוחד ליצירת עיצוב ואווירה. יש משהו קסום בשילוב של היופי הטבעי של הפרחים עם העיצוב שהשוזרות מייצרות. המפגש בין היצירתיות של הטבע ליצירתיות של האדם יוצר יופי חדש, יופי שיכול לתת לכם את התשובה לעיצוב המושלם.

סוגים של זרי פרחים

זרי פרחים מעוצבים על בסיס הידע האסתטי שהצטבר במשך שנים על גבי שנים, ושזירתם נחשבת לא פחות מאומנות – אומנות השזירה. ישנם מספר מבני זרים בסיסיים שעל גביהם ניתן לעצב את הזרים המוכרים לנו, עם שלל הצבעים והגדלים.
לכל אירוע ניתן להתאים את הזר הנכון מבחינה תרבותית, ואולי הדוגמא המוכרת ביותר לכך היא הדוגמא של זרי הפרחים לחתונה. זר הכלה הוא זר בגודל קבוע למדי, עם עיצוב קבוע למדי, והאתגר של עיצובו בצורה יוצאת דופן נענה שוב ושוב על ידי שוזרים ושוזרות מוכשרים במיוחד.

אותה היכולת, להמציא, ליצור ולברוא זרים ייחודיים מאפשרת לנו לעצב זרים לכל אירוע, בהתאם לצרכים השונים, אופי האירוע, וכמובן, המיקום שלו. ניתן לייצר זרי ענק שיברכו את הנכנסים בצורה מפוארת, וייצרו כניסה חגיגית למרחב. זרים קטנים לשולחנות, זרים שיוצרים שולחן נעים במיוחד, ומשרים אווירה נעימה.

כיצד לבחור זרים לאירוע?

ישנם מספר כללי אצבע אותם שוזר מקצועי יוכל לספר לכם, או יותר נכון לשזור את עצותיו בתוך הייעוץ שתקבלו כשתיגשו להזמנת הזרים לאירוע שלכם. באופן כללי ניתן לומר כי מומלץ לא לערבב יותר מדי סוגים של פרחים באירוע, אלא אם מדובר באירוע עם מספר מרחבים בהפרדה ברורה. צבע אחיד או מספר צבעים אחידים בכל זר, ייצר מעין מסגרת לאירוע, מרקם אסתטי נעים וייחודי.

סידור פרים לשולחן הגשה אינו כמו סידור הפרחים לשולחן האוכל, ולא לחופה או לבמה של האירוע. הדרך לבחור את הזרים היא על-ידי הבנה של עולם העיצוב. פרחים ארוכים או קצרים עושים אפקט שונה, ותחושה שונה סביב השולחן. מסיבה זו מומלץ, כאמור, לפנות לייעוץ מקצועי אותו יוכל לתת לכם בעל מקצוע בתחום עיצוב זרי פרחים, אותו אדם ממנו תזמינו את הזרים, שכן אירוע הוא דבר מיוחד וחשוב, וכדי לוודא כי האירוע שלכם הוא חוויה מוצלחת לכל המוזמנים, שווה להשקיע בזרים מיוחדים, שיוצרים את התחושה הייחודית והמתבקשת.

תגובות

מומלצים