להשתחרר מהאזעקות ולהגיע לכרמל

שיתוף יוצא דופן בין רוטרי גן יבנה למועדון רוטרי באשכול חיפה ודאלית אל כרמל שמארחים את הילדים וחלק מהמשפחות בחיפה ובכרמל, מה שמפריע לילדים שהטילים מגיעים בחופש הגדול, סרטון

17.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
להשתחרר מהאזעקות ולהגיע לכרמל

מפגש יחודי במועדון רוטרי דאלית אל כרמל עם הנשיא הנכנס פריד באשא והנגיד המיועד מרוטרי גן יבנה שלא מפסיקה לספוג טילים מעזה, יום בו משתחררים מהלחץ ומגיעים לחיפה ולדאלית אל כרמל.

כשמקשיבים לילדה עמית, אז מבינים כמה קשה לילדים שמרותקים בבית בחופש הגדול, ללא מחנה קיץ וללא חברים, בגלל הטילים שנופלים על הישוב בו מתגוררים.

הנערה ים פרוזנר שמגיעה לכפר הדרוזי בפעם הראשונה, טוב לה להכיר את הצד השני של המטבע ובעיקר ים מדברת על התקופה בה נמצאים בגן יבנה בתוך הממ"ד, ים מדברת על השחרור, במקום לדבר על החיים מדברים יחד על המצב הביטחוני.

ירדן מציינת שלאור הפעילות בחיפה ודאלית אל כרמל, טוב לה שיוצאים לטייל, אבל נזכרת במבצע עמוד ענן, המצב גורם לדעתה לכולם להיות מאוחדים כעם, לירדן הכפר הדרוזי לא מקום חדש.

גבי אורן שהולך להיות הנגיד של רוטרי ישראל, מכיר את דאלית אל כרמל וכבר ביקר בעבר, גבי מאמין שזו דרך של חיים בדרום וטוב להם לצאת להשתחרר מכל הלחץ של הריצות והיציאות מהמקלט, בעיקר הפעילות באה להשתחרר מכל המצב.

גן יבנה

פריד באשא נשיא רוטרי דאלית אל כרמל רואה בביקור של הילדים ומועדון רוטרי גן יבנה, ביקור חשוב ביותר למען הקשר הכולל ובעיקר הדאגה לחברים מדרום הארץ.

הביקור התחיל באתר מוחרקה והתצפית המשקיפה על עמק יזרעאל והנוף היפה ומשם עברו למרכז תרבות, שם רוטרי דאלית אל כרמל יכבד את האורחים והרצו להם על העדה הדרוזית ואחרי זה האורחים התפזרו במרכז דאלית אל כרמל ולקראת הערב האורחים חזרו לישובם בדרום.

יש לציין שגן יבנה נמצאת מול העיר אשדוד ובאחרונה הישוב ספג קשות.

 

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=_URsngq7G4E}

תגובות

2. דליה לפני 10 שנים
שאפו למארגנים
1. דלוואנייה לפני 10 שנים
כל הכבוד לכם

מומלצים