ח"כ חמד עמאר: "התקווה לגייס את ה2 מליארד ו700 מלש"ח"

מלחמתו של חבר הכנסת חמד עמאר להשיג תקציב מכובד לרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות, הוא מקבל את תמיכת חברי סיעתו בוועדת הכספים, אופן השיתוף ההדוק בינו לבין הפורום וההנהגה הדרוזית

17.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ח"כ חמד עמאר: "התקווה לגייס את ה2 מליארד ו700 מלש"ח"

חבר הכנסת חמד עמאר (ישראל ביתנו) פועל מול הרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות, במטרה לעזור להם מתוקף מעמדו וכחבר בועדת הכספים של הכנסת.

בראיון לרדיו חיפה בתוכנית של שירן גולדשטין וחסין חלבי, חה"כ עמאר התייחס לחוק שהוא מקדם, מע"מ אפס על דירות גם במגזר הדרוזי.

חה"כ עמאר: "יוצא צבא יקבל פטור ממע"מ עד מליון שש מאות, מי שלא עשה צבא יקבל פטור עד 950 אלף ₪"

חה"כ עמאר: "הפטור מותנה בזה שקונים מקבלן בכפרים הדרוזים אין קניה מקבלנים, בכפרים הדרוזים אין את זה, כי האדמות או שמקבלים בירושה או שקונים ממשרד השיכון, הדרוזים יוצאים מחוץ לחוק, לכן אני דורש לעשות שינוי בחוק, ולא רק לגבי הדרוזים, כל מי שגר בפריפריה, יהנה מהפטור הזה".

"החוק יהיה גם להוזיל דירות וגם לאפשר לזוגות צעירים להיכנס לביתם, לכן יש אפשרות לתת מענקים, לכל זכאי הדיור, כך אני רוצה לתת מענק במשכנתאות של הזכאים הצעירים הדרוזים".

חה"כ עמאר: "נכנס את ועדת הפנים בעניין ההסכמות שהגענו אליהם עם היועץ המשפטי של הממשלה בקשר לבניה בכפרים הדרוזים, גם בקשר לחיבורי החשמל, נדון בבעיות בגלל חוסר תכנון מתוכנן של הכפרים הדרוזים, ישנם ישובים שיותר מ20 שנה לא קידמו להם תוכניות".

"התוכנית היא שיהיה על קרקע פרטית מתחם של 50 דירות".

עמאר

ח"כ עמאר התייחס לסוגיית התקציב של הרשויות הדרוזיות, "אנחנו בונים תוכנית חדשה למגזר הדרוזי, התקווה לגייס את ה2 מליארד ושבע מאות מלש"ח, בכדי להביא את רמת הישוב הדרוזי לרמת ישוב יהודי מבחינת התשתיות".

"אם נצליח לעבור את המליון ₪ לישובים הדרוזים, זה אומר שהצלחנו לעשות הרבה, וצעד לשוויון גדול עם הישובים היהודיים".

לכל הדברים שאמר חה"כ עמאר, בסרטון

{YouTubeVideo id=DqRqqL6C8mY}

תגובות

5. דרוזי לפני 10 שנים
שיתחילו ללמוד איך משיגים תקציבים
4. תושב לפני 10 שנים
שמחתי לשמוע על היוזמה
3. צפוני לפני 10 שנים
יישר כוח
2. דרוזי לפני 10 שנים
ענקקקק
1. אמין זאהר לפני 10 שנים
יוזמה מבורכת

מומלצים