הצלחה גדולה בקשר העסקי בין דן לדרוזים מהכרמל

סאפי מקלדה עושה שירות מעולה ומחבר את האוכלוסייה בכפרים הדרוזים בכרמל לחברת דן שרוצה להעסיק אותם בחברתה, ביום הזה מעל 150 מועמדים נרשמו ויקלטו בהמשך, לפרטים

21.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הצלחה גדולה בקשר העסקי בין דן לדרוזים מהכרמל

החיבור הזה של סאפי מקלדה לחברת דן כיועץ ומדריך מקצועי בגוף ארז הביא לגיוסם של רבים מבני הכרמל לחברת דן לתחבורה שפועלת באזור מרכז הארץ. 

המגויסים הינם בעלי משפחות, צעירים, בנוסף ניתנה הזדמנות גם לאלה שבונים קריירה שניה ובעיקר לנהגים בעלי רישיון אוטובוס וגם לנהגים שהיו מעוניינים לרכוש רישיון אוטובוס ולהשתלב כעובדים בחברה.

המפגש שהתקיים בתיכון רונסון בעוספיה הביא לפתיחת דלת חדשה לכל המועמדים שהגיעו שמעו ונרשמו.

הפרויקט המשותף של סאפי, בהשתתפות מרכז ריאן, מרכז צעירים בדליה ומשרד התעסוקה בשילוב שמס חסון חיבור שמביא הרבה תועלת לצעירים ולחברה המקומית בכרמל.

חברת דן לתחבורה הגיעה בהרכב מלא, השתתפו שאול שגיא מנהל בית הספר לנהיגה בחברת דן, יענקלה פרידמן מנהל כ"א, עופר זלביגר ראש חטיבת משאבי אנוש, בני דיין סגן ראש חטיבת משאבי אנוש.

כאשר פגשנו את המועמדים למשרות המוצעות, הבנו כמה הם נחושים ורוצים לקבל את העבודה, לאור זה שבמסגרת עבודתם היום יומית, למרות השעות הממושכות לא מגיעים לגובה השכר שמציעה חברת דן לתחבורה.

חברת דן

מנהל הפרויקט סאפי מקלדה, אמר לנו:"חשוב להגיד ששיתוף הפעולה עם כל השותפים יחד עם חברת דן הביא להצלחה, נרשמו מעל 150 מועמדים, המטרה לשלב את המועמדים בתנאים טובים בחברת דן, כל המטרה מהמפגש לקרב את המרכז לכפרים הדרוזים בכרמל".

בני דיין סגן ראש חטיבת משאבי אנוש בדן, אמר לנו:"אנחנו חברה שנמצאת במרכז כבר 70 שנה עם היסטוריה, חברה שדואגת לעובדים, אנחנו נמצאים בפרויקט גדול של גיוס נהגים, נשמח לגייס מהכרמל נהגים ולהביאם למרכז, נגייס מכל הגילאים, כולנו תקווה שנצליח לייצר תמורה לחברה".

"העבודה היא לא קלה, אבל מאתגרת, סביבה נעימה וטובה".

סמירה נסראלדין: "בעקבות פניית סאפי מקלדה נרתמתי לעזור למרות שאני רכזת השכלה גבוהה ולא רכזת השמה, אבל למען שנגיע להשמה גבוהה ותעסוקה בכפרים שלנו, נרתמתי לפרויקט".

שמס עזאם: "אנחנו שיתפנו פעולה עם ארז ייעוץ ויוזמה, ע"מ לגייס עובדים תושבי דאלית אל כרמל ועוספיה לחברת דן, יש היענות רבה, כמרכז הכוון תעסוקתי לעוספיה ודליה אנחנו רוצים להקטין את מספר דורשי העבודה בכרמל".

 

{YouTubeVideo id=at_DK67MFHw}

תגובות

מומלצים