אלוף משנה ראמז זינאלדין:"זו מלחמה צודקת"

ראש מנהל אוכלוסיות בצה"ל שמסיים תפקיד אומר לנו הבוקר "המלחמה בעזה אחת המלחמות הצודקות שמטרתה לשמור על חיי התושבים בישראל, העדה הדרוזית במגמת עליה מתמדת"

22.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אלוף משנה ראמז זינאלדין:"זו מלחמה צודקת"

אלוף משנה ראמז זינאלדין בראיון לרדיו חיפה בתוכנית של שירן גולדשטיין וחסין חלבי, אומר "אני בתפקיד ראש מנהל אוכלוסיות מזה 8.5 שנים, המגמה בשנים האחרונות היא מגמת יציבות, יש לנו האחוז הגבוה ביותר בגיוס לצה"ל, אין ירידה רק כמות המשתמטים עם השנים עולה וזה בשל העדר אכיפה בכפרים".

"בשנה שעברה הישוב ג'וליס קיבל מאה אחוז גיוס, בישראל אין עוד ישוב שקיבל מאה אחוז גיוס, יש לציין שרוב המתגייסים ליחידות קרביות".

ראמז: "למרות שאני כרגע חצי רגל מחוץ לצבא, אבל קשה לי להתנתק מהמסגרת, מהחיילים והקצינים, אפשר לסיים תפקיד אבל אי אפשר להתנתק, אני בקשר עם כולם מלווה את היחידות והמפקדים ועוקב אחרי כל מה שקורה בדרום".

היום היה צריך להתקיים טקס פרידה בבית יד לבנים לדרוזים בדליה, האירוע בוטל לאור המצב בדרום.

ראמז: "הלחימה בעזה רואה במבצע אחד המבצעים הכי צודקים כי אנחנו מגינים על תושבי המדינה, והדרוזים שותפים לעשייה הביטחונית הזו 63 שנים, זו שותפות שאינה מתבטלת בזמן מלחמה, אנחנו חשים אותו דבר, אני שמח וגאה שהקצינים הדרוזים והחיילים הדרוזים חשים אותו תחושה ביחידות שלהם, וראינו את רסאן עליאן שנפצע והתחושות שלו".

אלוף משנה ראמז אחמד סיים בנימה של תנחומים לכל המשפחות שאבדו את היקר להם ואיחל החלמה מהירה לפצועים של צה"ל.

ראמז אחד הקצינים שהיה מחובר מאוד בכל האירועים החברתיים בעדה הדרוזית והיה שותף בהרבה פרויקטים שלא ניתן לפרטם כאן.

ראמז זינאלדין

לראמז יש תוכניות עתידיות ובעיקר לעסוק בגישור בין העדות במדינת ישראל.

 

לדברים שאמר לנו אלוף משנה ראמז אחמד, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=Q_gB6cQBfHw}

תגובות

2. אימא לחייל לפני 10 שנים
אני בטוחה ומחוזקת
1. חייל לפני 10 שנים
בהצלחה ראמז

מומלצים