סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות

השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים.

27.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות

למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.

בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע  השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

אלו סוגי מתקני מים קיימים?

בשוק מתקני המים כיום יש מגוון ענק של ברים וקולרים:

מיני ברים לבית – ברים אלה מספקים את המים החמים, הקרים והפושרים לבתים פרטיים או למשרדים קטנים. הנוחות שמביאים עימם חוסכת מאתנו את ההליכה המתישה עם בקבוקי מים מהסופר, וכמובן את הזמן של ההמתנה לקומקום שירתח בעת הכנת קפה.

קולרים – למוסדות או גופים גדולים, בתי ספר, אולמות ספורט או אירועים,, מכוני כושר ועוד. הקולרים הינם פריט וותיק בשוק המים והם מספקים את התשובה למגוון גופים ומוסדות.

ברים רצפתיים – עם מקרר או בלי, הברים הרצפתיים הינן מתקנים גדולים ומשוכללים יותר מהמיני ברים, אך כמובן שהמחיר בהתאם ומי שמתכוון לרכוש לעצמו בר רצפתי יקבל יוקרה ונוחות בהגשת המים שלו, וגם את האפשרות לתפוס שתי ציפורים במכה ולחסוך על מקרר.

תמונה לדוגמה

כלומר יש לא מעט סוגים. למעשה המשותף לכולם קשור ביכולת לייצר מים נקיים ובריאים. ביחס לעבר, ההווה מביא איתו לא מעט דברים ויש לא מעט אנשים אשר הורגלו לשתות מי  ברז אשר לא עברו סינון או טיהור כזה או אחר. מדוע זה כל כך מסוכן? מדוע ראוי להבין את הנזק הבריאותי שמים לוקים בחסר עלולים לגרום? הקדמה הביאה איתה לא מעט ומאידך גם את היכולת לייצר הצלחות בלתי נתפסות בהשגת המטרה. ראוי לציין כי איכות המים בישראל נמוכה ומכאן שראוי לטהר את המים ולהשאיר את הסיכון הרבה מאחור. הפתרון הוא בהחלט רכישה של מתקני מים.

לרכוש את המתאים- צרכנות של מתקני מים

במסגרת צרכנות כזו  או אחרת, מברים למעשה על כמה וכמה סוגים עיקריים של מתקני מים אשר יכולים להעניק את כל התשובות תחת קורת גג אחת. השאיפה היא מים נקיים ובעיקר בטוחים לכל דורש. יש לא מעט סוגי מעמדים המגיעים עם כד מים המוחלף כאשר האחר נגמר, חיסרון? כאן למעשה מדברים על כמות קטנה יותר ועלות שאף היא קטנה ביחס לרכישה של מיני בר המספק במהירות וביעילות מים ראויים.  השאיפה היא להשיג מוצר לטווח הארוך. מוצר אשר יירכש בחנויות בעלי שם ומוניטין בלבד.

כאמור, העלות חשובה אך ראוי שלא לחפש אחר עלות זולה יתר על המידה. לצד כל ההיבטים הללו, חשוב ביותר לקחת את כל הדברים כחלק  בלתי נפרד.

תגובות

מומלצים