השאם שאמי: "לא היו דברים מעולם"

השאם בשיחה לפורטל הכרמל מתייחס לביזיון של כל מיני מנהיגים ולהצהרות המועברות לציבור כלשונו "מצברים מתמלאים ומתרוקנים", מביאים לכם את השיחה של השר אורי אריאל ברדיו חיפה.

01.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השאם שאמי: "לא היו דברים מעולם"

השאם שאמי איש תנועתו של שר השיכון אורי אריאל מתקומם על השיטה בה כל מיני פוליטיקאים מתייחסים לציבור הדרוזי בכפרים.

כאשר שומעים את הדברים של השר אורי אריאל הבוקר לרדיו חיפה בתוכנית חם אש של שירן גולדשטיין וחסין חלבי השר מתייחס לסוגיה ובעיקר מתמקד בשלב העתידי ובנית אולם הספורט בצמוד לבית הספר ולתחרות קט רגל שיקיימו עם השלמת אולם הספורט.

השאם מציין שהוא עבד בעבר עם שר ושהוא יודע, כשמביאים תוכנית לשר, הוא לוקח את התוכנית ומביא את זה לידיים מקצועיות שהם עובדים על זה ומניחים את התוכנית על שולחן השר בצורה מוגמרת.

השאם: "פנינת הכרמל ודליה צעירה ב' כבר קיימת ומאושר, רק צריך שבעלי הקרקעות יסכימו בפנינת הכרמל ושהתושבים יסכימו לבנייה רוויה בדליה ב'".

השאם והשר אריאל

השאם:  "מבחינתי ולצערי היום, הנהגה לא קיימת, יש ראש מועצה עם חזון, באים אנשים שרוצים שואו ולוקחים אותו לכל מיני מקומות ולצערי הוא נעתר להם, מנהיג טוב מוביל את האנשים למקום שאליו לא יכולים להגיע לבד".

"החברה שלנו מאוד מוותרת ומבקרת על פי שיוך פוליטי, בהעדר מנהיגות יש חלל ריק שמתמלא באנשים חסרי ניסיון עם אגו מנופח, שאפילו נוסעים עד ירושלים רק בכדי להצטלם ולהעלות את התמונות לרשת, אנשים כאלה מוציאים את הדברים מהקשרם וזה מקומם אותי".

לדברים של השאם שאמי והשר אורי אריאל, בסרטון

{YouTubeVideo id=3vVazAJ555o} 

תגובות

8. תמכתי ברפיק בטעות לפני 10 שנים
חבל"ז
7. חלבי קוח לפני 10 שנים
לכל תומכי רפיק
6. אמאל לפני 10 שנים
ישר כוח
5. מש אהבל לפני 10 שנים
האמת על החשמל ורק את האמת
4. סאמר לפני 10 שנים
כל הכבוד השאם שאמי
3. תושב לפני 10 שנים
שומעים איש שמבין
2. דליה לפני 10 שנים
צודק
1. אחמד לפני 10 שנים
זה בדיוק מה שאמרתי לפני יומיים

מומלצים