הותר לפרסום: סג"ם הדר גולדין קצין בחטיבת גבעתי הוא החייל החטוף

הותר לפרסום: חשש לחטיפת חייל צה"ל במהלך הלחימה באזור רפיח, האירוע עדיין בעיצומו וצה"ל מקיים מאמצים לאיתור החייל, הודעה נמסרה למשפחתו.

01.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הותר לפרסום: סג"ם הדר גולדין קצין בחטיבת גבעתי הוא החייל החטוף

15:14 - שני חיילי צה"ל נהרגו הבוקר בדרום רצועת עזה, באירוע במהלכו נעלמו עקבותיו של סג"ם הדר גולדין. הודעות נמסרו למשפחותיהם.

14:50 - הותר לפרסום: סג"ם הדר גולדין, קצין בחטיבת גבעתי, בן 23 מכפר סבא, הוא החייל אשר קיים חשש כי נחטף הבוקר בדרום רצועת עזה.

13:35 - קיים חשש כי חייל צה"ל נחטף על ידי מחבלים, במהלך אירוע בו נפתחה אש על כוחותינו בדרום רצועת עזה בסמוך לשעה 9:30 בבוקר.

האירוע בעיצומו וצה"ל מקיים בשעה זו מאמצים מבצעיים ומודיעיניים נרחבים לאיתור החייל.

ההודעה נמסרה למשפחתו.

12:57 - הותר לפרסום שמו סרן (מיל'), לירן אדיר (אדרי), לוחם ב"עוצבת ברק", בן 31 מעזוז, שנהרג אתמול בשעות הערב במהלך פעילות מבצעית על גבול רצועת עזה.

11:00 - הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה מהחיילים שנהרגו אתמול בשעות הערב במהלך פעילות מבצעית על גבול רצועת עזה:

 רב-סמל (מיל') דניאל מרש, לוחם ב"עוצבת ברק", בן 22 מראשון לציון. רב-סמל (מיל') הועלה מדרגת סמל-ראשון לדרגת רב-סמל לאחר מותו. הלוויתו של רב-סמל (מיל') דניאל מרש תתקיים היום (שישי), בשעה 15:30 בבית העלמין הצבאי בחולון. משפחתו ביקשה להימנע מסיקור תקשורתי של הלוויה.
 
סרן עמרי טל, לוחם ב"עוצבת ברק", בן 22 מיהוד. סרן עמרי טל הועלה מדרגת סגן לדרגת סרן לאחר מותו.

סמל-ראשון שי קושניר, לוחם ב"עוצבת ברק", בן 20 מקריית מוצקין. סמל-ראשון שי קושניר הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו. הלוויתו של סמל-ראשון שי קושניר תתקיים היום (שישי), בשעה 14:00 בבית העלמין בקריית אתא. משפחתו ביקשה להימנע מסיקור תקשורתי של הלוויה.

סמל-ראשון נועם רוזנטל,  לוחם ב"עוצבת ברק", בן 20 ממיתר. הלווייתו של סמל ראשון נועם רוזנטל תתקיים היום (שישי), בשעה 13:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין במיתר. משפחתו ביקשה להימנע מסיקור תקשורתי של הלוויה.

8:01 - צה"ל תקף במהלך הלילה כ-50 מטרות טרור ברחבי רצועת עזה, ביניהן עמדות שיגור של חמאס שנתקפו על ידי כוחות חיל הים בשיתוף עם כוחות חי"ר. בנוסף, חמ"ל של הגא"פ ושני פעילי טרור נתקפו באמצעות כלי טיס של חיל האוויר.

כוח מחטיבת הצנחנים זיהה במהלך הלילה שני מחבלים ליד מנהרת טרור. הכוח פתח באש וזוהתה פגיעה. כוחות מחטיבת גבעתי חשפו שני פירים ופוצצו אותם. זוהו פיצוצי משנה המעידים על הימצאות של חומרי נפץ בפירים.

4:57 - דובר צה"ל מוסר כי חמישה חיילי צה"ל נהרגו אתמול (ה'), ד' באב תשע"ד, 31 ביולי 2014, בשעות הערב בפעילות מבצעית בגבול רצועת עזה, במהלכה בוצע ירי תלול-מסלול לעבר כוחותינו, בשטח מדינת ישראל. כמו כן, במהלך היממה האחרונה נפצעו 19 חיילים במהלך פעילות צה"ל.  הודעות נמסרו למשפחות. מתחילת המבצע נהרגו 61 קצינים, נגדים וחיילים. 

תגובות

מומלצים