דגלים ואידיאולוגיה מסוכנת

התמונה של פעילי דאע"ש דווקא בגרמניה מדאיגה הרבה יותר מהתמונה של דגלי פלסטין מול הבימה בת"א על אף שזו מעוררת לא מעט חלחלה, רוצה להאמין שהנפת הדגלים מול הבימה בת"א הנה תופעה חולפת.

06.08.2014 מאת: נג'יב נסראלדין
דגלים ואידיאולוגיה מסוכנת

רוצה להאמין שזה אקט של קומץ אנשים שמחפשים סיקור תקשורתי או שהם מביעים מחאה בשל המערכה בעזה ומנצלים את חופש הביטוי הישראלי ועושים את מה שנראה להם אולי כנכון, ושם זה מתחיל ושם זה נגמר.

אבל תמונת המפגינים בגרמניה שנושאים את הדגל השחור המזעזע עם הכיתוב הלבן המבחיל  "לא אללה ואכבר אלא אללה מוחמד שליחו" – דגלו של הג'יהאד העולמי ודאע"ש – שהוא אחד מארגוני הטרור האכזריים ביותר שקמו להם אי פעם.

דאע"ש זה ארגון מוסלמי פונדמנטליסטי קשה ואכזר שמורכב מראשי תיבות של "דאוולה איסלאמיה פי אל עראק' ואלשאם" - מדינה אסלאמית בארץ אלשאם (סוריה) ובעיראק.

כאשר מדברים על מדינה כוונתם לח'לאפה, כלומר הם רוצים להקים מדינה שהשריעה "ההלכה" האסלאמית היא החוק, ודרכו של מוחמד היא האידיאולוגיה, הם לא רוצים שום שוויון זכויות או ליברליזם או דמוקרטיה או שלטון שבו יחיו להם בני דתות שונים תחת אותו דגל, הם רוצים שיהיה שליט "ח'ליפה" כפי שהיה בזמן עלי בן אבי טאלב במאה החמישית לספירה , עולם של דת אחת אסלאמית ולשאר אין זכות קיום.

דאע"ש הנו ארגון שמגדיר את עצמו "ג'האד עולמי" - משמע לא "ג'האד מקומי", כמטפורה וכדי להבין מה ההבדל תארו לעצמם טיסת ארקיע במטוס קטן וחמוד משדה דב לאילת, חצי שעה ארבעים דקות ואתם שם ונגמר הסיפור.

לעומת זאת תארו לעצמם בואינג גדול של אל-על שלוקח אתכם ללוס אנג'לס או לכל יעד רחוק תוך קצת יותר מחצי יממה ומעביר אותכם כמעט לצד השני של כדור הארץ, זה ההבדל בין ג'האד עולמי למקומי, בארגון מקומי רוצים להשיג מטרה מסוימת באותו המקום, בד"כ באזור גאוגרפי נתון. עולמי, הם לא ינוחו עד שכל הממשלות והעמים בעולם (כן, בעולם) ייכנעו לאסלאם.

בימים אלה, ישנם עשרות אלפי נוצרים עיראקים מגורשים מבתיהם בעיראק, כאשר דאע"ש מסמנים את הבתים שלהם בסימנים מיוחדים, כדי לזהות אותם מהר במידה ויקבלו פקודה לטבוח בנוצרים.

ודרך אגב הם לא מסתירים את זה, הם אומרים את זה, מפרסמים את זה ומציינים את זה - אנחנו רוצים להרוג אותכם רק מחכים לפקודה, וכדי לייעל את התהליך, אנחנו מסמנים את הבתים שלכם מראש.

הם לא נלחמים בנוצרים, הם לא נלחמים בדרוזים, הם לא נלחמים בבשאר אל אסד, הם אפילו לא נלחמים ביהודים, הם לא נלחמים, אלא הם הורגים ואת כולם! כל מי שאינו מוסלמי מהצד הנכון של המתרס (שיעים או עלווים ואפילו חלק מהסונים ) מבחינתם הוא בן מוות וכל האמצעים כשרים.

דאעש בגרמניה

אין להם דיפלומטיה או כל התנהלות נורמלית, עריפת ראשים, שחיטה, שריפה בחיים, רצח המונים, ילדים, נשים, מבוגרים, זקנים, נכים, הכל כשר וכל האמצעים כשרים.

מה שיותר מטריד, זה שלא מדובר בחבורה של חמומי מוח בלבד, רוב ההנהגה שלהם הם אנשים משכילים, יוצאי אקדמיה מערבית וחלקם אפילו ד"ר בכל מיני תחומים כולל משפט, חברה, כלכלה ורפואה.

במחקר שפורסם על ידי המכון למורשת המודיעין, הועלו מקרים רבים של פעילי ג'האד עולמי שהגיעו מהעולם המערבי כדי "להתנדב" בסוריה, להתנדב במשמעות דאע"ש כמובן זה לרצוח אנשים, לענות, להוציא להורג ולהתאבד.

במחקר מדברים על לא מעט אנשים שהצטרפו לג'יהאד העולמי, אנשים שהיו להם חיים שלווים ומקסימים בשבדיה, נורבגיה, ארה"ב, איטליה, צרפת, הולנד ועוד...מהנדסי היי טק מצליחים, רופאים, אמנים - אנשים שנולדו באירופה להורים מהגרים, שעזבו את הכל והלכו לטבוח בסוריה ולמות.

התמונה הזאת בגרמניה על כל המשתמע מכך, מפחידה ומדאיגה יותר מדגלי פלסטין מול הבימה בת"א, כי היא צולמה דווקא עכשיו בגרמניה.

גרמניה! אחת ממדינות המערב החזקות ביותר, אחת מבנות הברית החזקות והחשובות ביותר שיש לישראל.

הכרסום האסלאמי שקורה באירופה יהיה הטריגר למלחמת עולם שלישית.

נגיב נסראלדיןמסעות הצלב שהחלו כניסיון למגר את האסלאם מחופי אירופה ומירושלים מתרחשים שוב - הפעם הפוך. הפעם זה מסעות סהר, ובשקט בשקט תחת מעטה וניצול של הליברליזם ומתן ההזדמנויות שאירופה והעולם המערבי מאפשרים והם נותנים לעצמם שמות אסלאמיים באירופה   (שריעה לאיטליה לצרפת ולאיטליה ) Sharia4Italy, Sharia4Germany, Sharia4France - ככה הם קוראים לעצמם, ומקימים אתרי אינטרנט כשהכל חוקי לחלוטין תחת העיוורון האירופאי שעדיין חושב לתומו  שזה בסה"כ הגירה של פליטים תמימים.

היום, אוגוסט 2014, השם הנפוץ ביותר בבריסל זה מוחמד. לא ארת'ור או מרטין או ג'ון - מ-ו-ח-מ-ד! כבר ב2009 השם הנפוץ ביותר לתינוקות בבריטניה היה מוחמד!

במהלך העשור הקרוב אנחנו הולכים לראות עליה חדה בכמות הפיגועים באירופה בעקבות חזרת הפעילים מסוריה, עיראק ולוב  לאירופה, ואיתם יחזור גם הרעיון הג'יהאדי.

הם ייקחו איתם חזרה את הג'יהאד לשטוקהולם ומינכן ואוסלו. ההיסטוריה לימדה אותנו שמספיק אדם אחד מטורף כדי להוביל אחריו צבא של עיוורים ואת ההמונים, ברגעים אלה ממש יש תאים שלמים של אסלאם בתוך אירופה, שרק מחכים ליום שיהיו מספיק אנשים ומספיק ערבים באירופה כדי להודיע פומבית - האסלאם כבש את אירופה.
ביום שבו זה יקרה, תחול מלחמת עולם שלישית.

אין איך להעיר את אירופה או את מנהיגי העולם המערבי, ולבטח הם מכירים את כל ההתרחשות האכזרית והמסוכנת והרבה יותר, אבל אין הסבר איך הם נותנים לזה לקרות.

הנפת דגלי דאע"ש בגרמניה מסמלת את חזרתו של הנאציזם, והפעם מהצד השני.

תגובות

4. האדי לפני 10 שנים
כל הכבוד נגיב
3. אזרח לפני 10 שנים
כל הכבוד על העלאת הדברים
2. גמאל לפני 10 שנים
דאעש קרוב להגשים את החלום שלו
1. עספאני לפני 10 שנים
הטרור האסלמי מתפשט באירופה כמו הנאציזם

מומלצים