חסין אבו סאלח: "נלחמים במיעוטים במזרח התיכון"

מסגרת המהפכות במזרח התיכון והתעצמותו של ארגון דאעש, חסין אבו סאלח מזהיר מפני מארב שכל מטרתו לחסל את המיעוט במזרח התיכון, חשוב מאוד להקשיב לדברים מהם מזהיר חסין.

12.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חסין אבו סאלח: "נלחמים במיעוטים במזרח התיכון"

כאשר כל פטריוט דרוזי שומע את האמירות שנאמרים בגנותה של העדה הדרוזית שידעה לאורך שנים לשמור על שקט ובלי להתבלט ושמרה על סביבתה הקרובה ללא הבדלי גזע מין ודת, באים כל מיני קיצוניים אסלאמיים לקלקל את האווירה.

חסין אבו סאלח, תושב עוספיה, מזהיר את כולם מהסכנה הגדולה, שכל מטרתה לחסל את המיעוט ואת הדרוזים ביניהם.

חסין פונה למנהיגות האסלאמית בארץ ובעולם, לגנות את האמירות האלה ולחזור להיסטוריה, כד ללמוד על הדרוזים ששמרו והגנו על המוסלמים בכל מקום, הדרוזים נאמנים לכל מדינה בה הם חיים.

מה שמסעיר את חסין ועל זה הוא הכי שם דגש, הקרבות שהתנהלו בערסאל שבלבנון, שאחרי שנחטפו מספר גדול של חיילים לבנונים, כמה לה המנהיגות האסלאמית באותו אזור, נפגשה עם דאעש והצליחו לשחרר את החטופים, זה מדליק מנורה אדומה אצל חסין שיש איזה קנוניה מצד המוסלמים כנגד המיעוטים.

חסין אבו סאלח

חסין: "אני רואה שהם מתארגנים כנגד המיעוטים במזרח התיכון, לא יכול להיות שבעידן הזה באים אנשים שמזוהים עם האיסלאם, ורוצים לאסלם אוכלוסיות רחבות".

"דאעש הם ארגון כמו עכברים, מתרבים ורוצים בכוח לאסלם את כולם, אין לי בעיה שיקימו מדינה אסלאמית אבל שיכבדו בתוכה את המיעוטים ואת כבוד האדם".

חסין: "כל מי שמכיר את הדרוזים, יודע שנכון הם מיעוט מבחינת המספרים אבל הם לוחמים טובים וכל מי שיתעסק איתם יחטוף".

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=AigKLD_AqZw} 

תגובות

6. א לפני 10 שנים
אפלטוני אסלי מקנדה
5. חבר לפני 10 שנים
מה היא העמדה הנכונה
4. סעיד לפני 10 שנים
צודק
3. מוניר לפני 10 שנים
כל הכבוד
2. חלבי לפני 10 שנים
מילים כדורבנות
1. בחור לפני 10 שנים
מדבר ישר ולעניין

מומלצים