שימשיכו נוסעי כביש 672 להסתכן מהפרות בדרך

חוץ מלדבר אף אחד לא עושה כלום, בכל יום נוסעי כביש 672 בקטע דאלית אל כרמל אליקים מסכנים את עצמם וחלקם נפגעים מהפרות שמשוטטות בכביש.

14.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שימשיכו נוסעי כביש 672 להסתכן מהפרות בדרך

מה מונע מהרשות המקומית לפעול מיד להרחיק את העדר של הבקר המשוטט והמסכן את נוסעי כביש 672 לאורך שעות היום והלילה?.

בכל יום אנו עדים לתאונות קלות וקשות של נהגים, כתוצאה מפגיעה בפרה שהגיחה לכביש בפתאומיות ורכב פגע בה.

בעלי העדרים שככל הנראה לא מזיז להם ולא מעניין אותם חיי אדם, מצפצפים על כולם ולא פועלים לגדר ולהרחיק את העדרים מהכביש.

השבוע שני רכבים התנגשו בפרה אחת, מה שגרם לנזק ברכוש ופציעתם של 3 אנשים.

לדיווח שהיה רק לפני חודש.

נפגע נוסף כתוצאה מהפרות בכביש 672

עד מתי נהגים ימשיכו להיפגע מהפרות המשוטטות בכביש 672, מה קרה לענאן מדליה ומה עשה סמיח וראש מועצת דליה בנדון?, מדברים רק כשנפגעים אנשים, מגדל העדר תושב דליה וכולם מכירים אותו, למה לא פועלים נגדו?. סרטונים

זה עשרות שנים שכביש 672 ובמיוחד הקטע מדאלית אל כרמל לצומת אליקים מסכן קשות כל הנהגים שנוסעים בו לאורך כל שעות היום והלילה.

כל הפניות למשרדי הממשלה, התחבורה, החקלאות והמשטרה, לא הועילו והכביש ממשיך לגבות מחיר דמים.

סיפורו של ענאן שנסע בקטע הכביש מאליקים לביתו בדאלית אל כרמל, יכל להסתיים קשה יותר מפגיעה בגוף ונזק גדול לרכב בו נסע, כאשר 3 פרות הופיעו בפתאומיות מולו באמצע הכביש באחד מהסיבובים בכביש.

כביש 672

ענאן נפגע בגבו, בחזה ובצוואר, למרות שנסע במהירות 60 ק"ש בלבד, כידוע משקלה של פרה כבד ובעת התנגשות ברכב, הנזק כבד בעיקר לנוסעי הרכב וכאשר מהירות הרכב עולה על 100 הנזק שיכול להיגרם יותר כבד.

בכל יום יש תאונות קלות וקשות בכביש הזה, כתוצאה מחיות שחוצות את הכביש בפתאומיות וכל מי שמכיר ונוסע בכביש הזה כל יום רואה את פגרי החיות הקטנות שנדרסו ע"י רכבים.

הסכנה האמתית בכביש הזה, הפרות וחזירי הבר בעיקר בשל גודלם.

לפני חודשיים קמה צעקה ענקית והיתה פניה של סמיח חלבי וראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי בעניין הכביש ומאז שום דבר לא קרה והנהגים המשיכו להפגע.

פרות שמגיעות לשטח שלא מגודר עוברות את הכביש ומסכנות את כל העוברים. הסכנה ממשית בעיקר בשעות הלילה כאשר הכביש לא מואר והפרות מפתיעות את הנהגים, מה עוד שבכביש סיבובים מאוד מסוכנים.

לדברים שאמר לנו ענאן מדליה ודברי סמיח חלבי לרדיו חיפה.

 

 {YouTubeVideo id=LWXT3pdWHjc}

 

הרכב

כביש 672 הוא כביש אורכי ראשי בצפון ישראל, באורך של כ-35 ק"מ, מחבר את מרכז מטרופולין חיפה בצפון עם רמות מנשה בדרום, לאורך גב הר הכרמל.

הכביש עובר לכל אורך הרכס, ואדי מילק, עוספיה ודאלית אלכרמל, פארק הכרמל, אותו הוא חוצה; אוניברסיטת חיפה ודניה, אחוזת שמואל והכרמל המרכזי. בצומת שדרות הנשיא ודרך הים, הידוע גם כ"מרכז הכרמל", פונה הכביש בחדות מערבה וגולש לאורך דרך הים במורד ההר, עד למפגשו עם שדרות ההגנה - כביש 4, לחוף הים התיכון.

הפרה

במתאריך 12-2-2014 דיווחנו על תאונת דרכים בה היה מעורב רכב תושב דלית אל כרמל שנפגע ופונה לבית חולים

שוב תושב דאלית אל כרמל שנסע בכביש אליקים דליה משלם מחיר יקר, רכב טנדר שבו נסעו תושבים מדליה פגע בפרה ששוטטה באמצע הכביש.סרטון

תאונת דרכים קשה אירעה בכניסה לדאלית אל כרמל מכיוון אליקים כאשר רכב שנסעו בו שניים פגע בפרה שעמדה באמצע הכביש,הפרה נהרגה במקום הרכב נעצר בצמחייה בצד הכביש.

הנהג של הטנדר נפצע קשה ופונה ע"י רכב פרטי שעבר במקום התאונה.

יש לציין שהכביש הנ"ל ללא תאורת רחוב והרבה נהגים מוצאים את עצמם מעורבים בתאונות כאלה שמעורבות בהן פרות.

כל התמונות בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=Qhw1-EuQu8M}

http://www.youtube.com/watch?v=Qhw1-EuQu8M

תגובות

מומלצים