אימון ראשון של מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר

באצטדיון סמי עופר נערכים להגעתם של אלפי אוהדים וצופים שירצו לבוא לאימון ראשון של מכבי חיפה באצטדיון ולהשתתף בחוויה של פעם בחיים באצטדיון סמי עופר.

14.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אימון ראשון של מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר

מהחברה הכלכלית לחיפה שהקימה ומפעילה את האצטדיון נמסר כי במסגרת הרצת האצטדיון ושיתוף הפעולה עם מכבי חיפה יבדקו מערכות האצטדיון בהשתתפות קהל.

הערב תתקיים חזרה גנראלית אחרונה לפני המשחק הראשון באצטדיון סמי עופר, במהלכה יבדקו כל מערכות האצטדיון בהשתתפות קהל, החל במערך הכרטוס ושערי הכניסה, המצלמות ותאורת הדשא, מסכי התוצאות והכריזה ועד המזנונים ותאי השירותים באצטדיון החדש.

גם המשטרה, מד"א וגורמים נוספים ייקחו חלק בהערכות הערב, לבדיקת המערכות השונות באצטדיון, דרכי ההגעה והכניסה לאצטדיון, הסדר והשליטה בקהל גדול של משתתפים.

משחק האימון יחל בשעה 19:00 בערב. הכניסה לאצטדיון תהייה ללא תשלום, אך תותנה בקבלת כרטיס כניסה מקופת מכבי חיפה. את הכרטיסים ניתן יהיה לקבל החל מהשעה 17:00. שערי האצטדיון יפתחו בשעה 18:00.

אצטדיון סמי

גל פלג מנכ"ל החברה הכלכלית: "האצטדיון נבנה בסטנדרטים בינלאומיים המתקדמים ביותר והושקעו בהקמתו מאמצים רבים. אנו מברכים את מכבי חיפה על מכירת המנויים המרשימה ומשוכנעים שהקהל יזכה לחוויית צפייה שטרם נראתה כמותה בישראל".

צילום: החברה הכלכלית חיפה.

תגובות

מומלצים