הפתרון למצב הרשויות הדרוזיות בכרמל ועדה קרואה

התושבים שואלים שאלות, האם אנחנו חלק ממדינת ישראל והחוק חל גם עלינו? תושבים בכירים שמכירים מקרוב את המערכת לא מקבלים שהמועצות הדרוזיות ממשיכות לדרדר את המצב ומשרד הפנים שותק.

15.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הפתרון למצב הרשויות הדרוזיות בכרמל ועדה קרואה

בזמן בחירות לרשות המקומית התושבים מאמינים שנציגים ונבחרי ציבור באים להציל את המצב שמשנה לשנה הולך ומתדרדר כלפי מטה.

התושבים בתמורה לכספים הרבים שמשלמים רוצים לקבל את השירותים המינימאליים בישוב בו הם מתגוררים, היום בפועל אין שום דבר שהתושב יכול להתגאות בו, בעיות מכאן עד אין סוף ונציגי הציבור ממשיכים להתעסק בבעיות שירשו מקודמיהם.

בכל רשות מקומית יהודית ברגע שהגרעון המצטבר מגיע ל10 מליון ₪, מיד שר הפנים ממנה ועדה קרואה, אצל הדרוזים הגרעון מגיע מעל 100 מליון וזה לא מזיז לאיש במשרד הפנים, שככל הנראה הם מעוניינים במצב הזה.

שלא לדבר על תכנון ובניה תשתיות מגרשים לבניה לזוגות צעירים, מגרשים, מתקני שעשועים ועוד ועוד, אין שום דבר מכל הדברים שהוזכרו והתושבים ממשיכים לשלם בשביל המשכורות של ראשי הרשויות ובכירי המועצות.

אם אותם נבחרים רוצים באמת לתקן את כל הדברים שחסרים לציבור, חובתם לעבור לניהול תקין, שוויון כולל בין כל חלקי האוכלוסייה, דרישה שכולם ישלמו בצורה אחידה ולא חלק משלם קבוע והחלק האחר לא משלם, כי הנציג שלו במועצה שומר שמחלקת הגביה לא תדרוש ממנו לשלם.

בעיית ההשתלטות על הרכוש הציבורי והמדרכות וחוסר אכיפה מצד המועצות, שילוט של כל מיני חברות בגלל קרבה לראש הרשות, שלא משלמים אגורה עד יום זה, והרשימה ארוכה מאוד.

הבניה הלא חוקית והנזק לקופה הציבורית שלא משלמים השבחה, התביעות בבתי המשפט שהולכים ותופחים מיום ליום עבור סחורות שקנו ולא שילמו עבורם או ששילמו ושוב נדרשים לשלם.

הכרמל

שכר בכירים שמגיע לסכומים בלתי נתפסים, חשמל רחוב ומתקנים, בגלל העדר פיקוח המחיר מאוד לא הגון, מי השפכים שמוזרמים לחוף כרמל ובתמורה לא מקבלים אגורה, אלא ההפך, המועצות משלמות מליונים עבור החשמל בנחל אורן.

כל הדבר הזה נובע מחוסר כוח אדם מקצועי ואיכפתי ובעיקר חוסר מעקב ניהולי של המועצות והעומד בראשן שמתנהגים בצורה מוזרה עם הכסף הציבורי בכפרים.

הבעיות רבות מה שגרם לפיצוץ ומתח מיותר, בעיקר כשחלק מהתושבים משלמים כחוק ובפועל הכספים הולכים לצורך משכורות ולא לדברים בשבילם הם שילמו.

על משרד הפנים לבקר יותר את הרשויות המקומיות הדרוזיות והפתרון היחיד שניתן לממשו זה ועדה קרואה, עוד היום, כך לא מנהלים כפרים וכל מי שבודק לעומק מבין טוב את הדרישה!.

תגובות

15. איש עשקים לפני 10 שנים
מאוחר
14. לא שקט בכלל לפני 10 שנים
פיזור מועצת עספיה
13. עספאני מיואש לפני 10 שנים
למה זה קורה לנו
12. נסר לפני 10 שנים
ל2
11. תושב מאוכזב מאוד לפני 10 שנים
מועצת עספיה דחווווף ועדה קרואה
10. פאדי לפני 10 שנים
עיספיא
9. חלבי שפוי לפני 10 שנים
איוב צדק כשהביא את האיחוד חבל שלא קיבל גיבוי מול ה
8. עיספאוי לפני 10 שנים
כמה שאני בעד ועדה כזו
7. פעור לפני 10 שנים
ועדה קרואה
6. בחור לפני 10 שנים
להשוות אותנו למקומות אחרים
5. בכיר לפני 10 שנים
שלום אנשים טובים
4. איש עשקים לפני 10 שנים
עוספיה
3. תושב לפני 10 שנים
משרד הפנים הוא הבעיה
2. חלבי לפני 10 שנים
בדליה זה יהיה
1. תושב לפני 10 שנים
ועדה קרואה

מומלצים