שיתוף פעולה יוצא דופן בין צעירים חילוניים לדתיים דרוזים

אלפים השתתפו באירוע סיום קייטנת הנוער הדרוזי החילוני דתי, נערי תנועת ח"כ חמד עמאר בשיתף ההנהגה הרוחנית הדרוזית, חיזוק מעמד הצעיר והצעירה הדרוזית בחינוך ובחברה הישראלית. סרטון

16.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שיתוף פעולה יוצא דופן בין צעירים חילוניים לדתיים דרוזים

רחבת קבר הקדוש נביא שועייב עה"ש קושטה בדגלי הלאום ודגלי העדה הדרוזית, הורים ומשפחות הגיעו לצפות בטקס סיום קייטנת הנוער הדרוזי "المخيم التوحيدي" שמקיימת תנועת הנוער הדרוזי בשיתןף פעולה עם המועצה הדתית הדרוזית.

חבר הכנסת חמד עמאר

הנוער השותף משנה לשנה הולך ומתרחב והשנה נרשם שיא של 2000 בני נוער שהשתתפו בקייטנה מכל הכפרים בכרמל ובגליל.

 

הקייטנה נמשכה שבועיים וכללה פעילות רחבה בתוך הכפרים הדרוזים ופעילות משותפת לכל הכפרים כמו טיולים וימי הפעלות והשרשת התרבות הדרוזית ישראלית, כל המשתתפים ובני משפחותיהם היו שביעי רצון מההישגים, זה בדיוק לקרב בין בני הנוער מכל הכפרים.

במסגרת הפעילות התקיימה תהלוכת בני נוער דרוזים בשפרעם בצל מבצע צוק איתן, שמטרתה היתה לחזק את הקשר הדרוזי ישראלי בחברה המקומית בשפרעם.

חה"כ חמד עמאר שעומד מאחורי הארגון הזה אמר בדברים שנשא מעל במת הכבוד: "כשהקמנו את תנועת הנוער, שמנו לנו מטרה להכיר בין בני הנוער הדרוזים, ולפעול בשיתוף פעולה עם ההנהגה הדתית הדרוזית, להשריש את המנהגים והמסורת הדרוזית בקרב בני הנוער,  ושאין כל פסול בין השכלה לדת".

הנוער הדרוזי

חה"כ חמד הודה למועצה הדתית הדרוזית העליונה והעומד בראשה שיח' מוופק טריף על השותפות היעילה למען הדור הצעיר.

יש לציין למרות חשיבות הפעילות והמספר המכובד של אנשים שלוקחים חלק בפעילות ראשי הרשויות הדרוזיות לא מצאו לנכון להגיע ולכבד את המעמד.

תודה מיוחדת לשמש כיוף שמסר את הידיעה.

 

{YouTubeVideo id=aU-LTzyqrXM} 

תגובות

1. בחורה לפני 10 שנים
מאוד יפה

מומלצים