ממדוח אלאטרש מזהיר את דאעש לא להתעסק עם ג'בל אלדרוז בסוריה

ד"ר ממדוח אלאטרש נכדו של סולטאן אלאטרש ז"ל שנלחם בצרפתים והביא לעצמאות סוריה, בראיון לפורטל הכרמל מזהיר שלא להתעסק עם הדרוזים שכיבדו את כולם לאורך דורות ומתייחס למאורעות בדאמא וחשיבות חימוש הדרוזים.

18.08.2014 מאת: סמיר חלבי
ממדוח אלאטרש מזהיר את דאעש לא להתעסק עם ג'בל אלדרוז בסוריה

ד"ר ממדוח אלאטרש מתייחס לתוקפנות של דאעש, ארגון שבא בשם הדת כאילו רק כדי לרצוח, "אלה לא בני אדם אלא מכונות רצח, שעברו אימון ע"י מדינות גדולות שכל המטרה שלהם לחסל את סוריה".

ד"ר ממדוח: "מה שקרה בדאמא בצפון מערב לסווידה שארגון דאעש ניסה לתקוף את הכפר ומספר שיח'ים ואזרחים שהיו חמושים בנשק קל הצליחו להרוג מהם ולהדוף את המתקפה על הכפר".

"הדרוזים בג'בל אלדרוז לא יתנו לאף אחד לשבור את רוחם, בני העדה מוכנים להפוך את אלג'בל לבית קברות עבור כל מי שינסה לתקוף".

יש לציין שלאור המאורעות בדאמא ונפילת חללים דרוזים בקרב נגד כנופיות דאעש, הרוחות סערו בקרב הדרוזים בישראל, המנהיגות הדתית הדרוזית יחד עם מספר ראשי רשויות וחברי כנסת מכהנים ולשעבר, התכנסו הערב לדיון מיוחד בנושא ואיך אפשר לעזור לדרוזים בסוריה.

הסורים מודעים לפגישות האלה ואפילו היתה פניה מדרוזים סורים לדרוזים בישראל ללחוץ על ממשלת ישראל לעזור.

ד"ר ממדוח מתייחס לדברים כשהוא מלא כאב וצער ובין היתר מטיל את האשמה על המדינות הגדולות.

ד"ר ממדוח במספר ראיונות שלו בעבר, התייחס לנושא דאעש, (בכתבה למטה).

יש לציין שהדרוזים בישראל עוקבים בדריכות אחרי כל ההתרחשויות, וכבר פנו למנהיגות בישראל לנסות להושיט יד לדרוזים בסוריה.

כל הדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=3sKf3YUKRMM}

לכתבה שפרסמנו בתאריך 26-12-13

ד"ר ממדוח אלאטרש וזעקתם של הדרוזים בסוריה

דרוזיותהלילה ד"ר ממדוח אלאשטרש נכדו של המנוח סולטאן, אחד השחקנים המוערכים בסוריה ממעוזו בסווידה זועק שכל העולם ישמע, להציל את הכפרים הדרוזים בצפון סוריה מהפושע סעיד אלגאמדי וארגון דאעש.

 

 ד"ר ממדוח אלאטרש מתייחס לסוגיית הכפרים הדרוזים בצפון סוריה שנכבשו ע"י ארגון דאעש, 30 אלף דרוזים שנצורים בכפרים אלה ושאין שום קשר איתם.

ד"ר ממדוח: "ארגון זה שנקר דאעש לא מכיר באלוהים ולא ברחמים ופועל בשם אלוהים, הם רוצחים משפחות שלמות בשיטות שקשה לשכל הישר לתפוס, ארגונים אלה מנסים לחלק את סוריה ופועלים כאילון בשם האסלאם ומנהיגים טרור, הם שורפים משפחות שלמות ורוצחים באכזריות, ומאסלמים אנשים בשיטות ההפחדה כשחרב מונחת על צווארם, האסלאם דת הסבלנות והאהבה והרחמים ולא יכול להיות שאנשים כאלה הם מוסלמים".

ד"ר ממדוח: "אני תמיד הזהרתי מהמצב הזה שיחלקו את סוריה למדינות קטנות, באזור אידלב ובכפתין מאסלמים דרוזים בכוח, הם פוגעים באנשים ובמקומות הקדושים, אנחנו פה בהר הדרוזים פתחנו את הבתים שלנו וכל אלה שברחו מהקרבות מכל אזור חלב והסביבה נקלטו בבתים שלנו, אנחנו חולקים איתם את האוכל שלנו ומארחים אותם בכבוד רב, כמו שעשינו לאורך כל השנים".

ד"ר ממדוח: "המרחק בין אזור סווידה לכפרים בצפון הוא מרחק עצום והקשר התנתק לחלוטין, אנו מתקשים לצור קשר עם המשפחות הדרוזיות שחיות בכפרים האלה, המידע שזורם אלינו מכל מיני מקורות שמדווחים על מעשי הרג ושריפת אנשים בעודם חיים, אונס ומעשי טבח בנשים וילדים".

ד"ר ממדוח: "אנחנו תמיד חיינו כעם אחד, כסורים, אנחנו בני העדה הדרוזית עם מורשת של גיבורים שתמיד עמדו בפני כל איום כנגד בני עמם, מאז המנוח סולטאן אלאטרש, אנחנו כואבים את המצב בסוריה ואת הרג האזרחים".

תמונה לדוגמה

ד"ר ממדוח: "אנחנו מגנים את רצח האזרחים הסורים בכל חלק מאדמת סוריה ולא משנה באיזה אזור, האמיר טלאל ארסלאן ופמלייה של מכובדים היה אורח אצלנו בהר הדרוזים, והם גינו את מעשה הטרור ואת הניסיון לחלק את סוריה למדינות קטנות, אנחנו בני העדה הדרוזית כולנו מגנים את התוכנית הזו לחלוקת סוריה, בחסות מדינות ערב והעולם, אנחנו תמיד רוצים וקוראים לאחדות העם הסורי".

דרוזיות בסוריה

ד"ר ממדוח התייחס בדבריו לסרט סולטאן אלאטרש שהוא מגלם את דמותו של סבו המנוח ודיבר על המימון שהוא מקבל להשלמת הסרט הזה ושזה סרט דוקומנטרי ולא דרמה כמו שחושבים.

לשיחה שקיימנו עם ד"ר ממדוח אלאטרש בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=bcQRwV5BX6k}

http://www.youtube.com/watch?v=bcQRwV5BX6k

כל הדברים והפרשנות נכתבו ונאספו ע"י פורטל הכרמל

ד"ר סעיד אלגאמדי במקור מעירק מהעיר בגדד, עומד בראש ארגון דאעש, מסתובב מכפר לכפר בצפון סוריה ומפרסם את הישגיו הרבים בהמרת דתם של דרוזים לדת האסלאמית בהסכמה, עוד מפרסם שבכפר אלקרייא קיבלו אותם ותרמו אדמה לבניית מסגד ועוד פרסם תמונות של תושבים שקבלו את פניו, כולל תמונה של נשים דרוזיות מחזיקות בספר הקדוש "אלקוראן, חלק מהדרוזים בדרום סוריה אמרו שאלה תמונות מפוברקות ולא אמתיות.

המקרים הללו בימים האחרונים מסעירים את הציבור הדרוזי בכל מקום והדרישה לעצור את ד"ר סעיד אלגאמדי ואת המעשים האלה של הכוחניות, ואפילו סגן השר לשעבר איוב קרא פנה בדרישה לאו"ם להתערב בעניין איסלום העדה הדרוזית בסוריה.

סוריה

מה האמת מאחרי האיש הזה ד"ר סעיד אלגאמדי וארגון דאעש בסוריה, מי עומד מאחורי הארגון ומממן אותו?

ארגון דאעש שעומד בראשו אבו בקר אלבגדאדי הוא הבכיר שאחראי על בניית המדינה האסלאמית בעירק, בסוריה לבנון ובשאר מדינות המזה"ת.

אלבגדאדי הביע את השתייכותו לארגון אלנסרה ושיש הסכמה ותיאום ביניהם. הודעתו זו הכעיסה את ארגון אלנסרה, שיך אבו מחמד אלג'ולאני ראש ארגון אלנסרה התנער מדבריו של אלבגדאדי ודחה את הידיעה על שיתוף פעולה ביניהם.

סוריה

יש להזכיר שארגון אלנסרה הוא ארגון של אלקאעדה שהביע נאמנות לאיימן אלזוואהרי שמקורב למחמד מורסי נשיא מצרים לשעבר, לטענת גורמי מודיעין אלזוואהרי פנה למורסי וביקש ממנו לסגור את מסגד אל-אזהר שהוא המקור הראשי לאסלאם בטענה שאל-אזהר סטה מדרך האסלאם.

עוד הזכירו אותם מקורות שמורסי קומם את אלזוואהרי נגד מדינות ערב.

אלקאעדה נמצא כמעט בכל מקום וארגון דאעש שולט בבגדד, לבנון וצפון סוריה. כניסתו לאזורים הללו על רקע הסכסוך הסוני-שיעי. ארגון דאעש מוכר בהתנגדותו לארגון חיזבאללה.

ארגון דאעש מתחשבן עם אלג'ולאני בזה שהשתלט על הכפרים הדרוזים בצפון סוריה, מה שמקומם את הדרוזים בדרום, באזור סווידה ובדמשק, שייצאו למלחמה נגד ארגון אלנסרה , כך יוכל להחליש אותם ללא מאמץ בסוריה ואז הארגון ישתלט על כל סוריה.

האבסורד, שמקור הכסף מגיע לארגונים הללו ממדינות המפרץ הפרסי. האם ישראל מבינה שכדי לפעול בסוריה תצטרך אור ירוק מארצות הברית וממדינות המפרץ?.

סוריה

סגן השר לשעבר איוב קרא: "איסלום בכוח של הדרוזים בסוריה חמור יותר  משימוש בנשק כימי".

"חיוב 14 כפרים דרוזים באזור אידלב שבסוריה להמיר את דתם לאסלאם או הוצאתם להורג על ידי אלקאעידה ובניית מסגדים וצריחים על "אלכלואת" המקומות הקדושים לדרוזים, הם בחזקת חציית קווים אדומים ביותר ואף יותר קריטית משימוש בנשק כימי. .".

אלה דברים מתוכן תלונה שהגיש איוב קרא איש הליכוד מקורבו של רוה"מ בנימין נתניהו למזכ"ל האו"ם.

קרא שפיתח שנים  קשרים קרובים עם רבים מההנהגה הסורית שרוצים לחיות בשלום עם ישראל ופעל לעצירת הטבח בעם הסורי וקליטת פצועים בישראל מוסיף בתלונתו "התעלמותו של העולם ממה שקורה בסוריה מזכירה התעלמות אחרת של העולם לפני פחות משבעים שנה ואל נתפלא שמה שקורה היום בקרב הדרוזים בפרט ובסוריה בכלל יקרה בעוד זמן קצר באירופה".

 

{YouTubeVideo id=O86-sOV447M}

https://www.youtube.com/watch?v=O86-sOV447M

תגובות

9. דרוזי נקודה לפני 10 שנים
מצב קשה
8. אבנאא אלג'בל חוראן לפני 10 שנים
בנת אל ג'בל
7. מוחדון נטו לפני 10 שנים
השטן ואנשיו מסתובבים חופשי בין הדרוזים,,,
6. הודא לפני 10 שנים
זעקת כאב
5. ואחד שאב לפני 10 שנים
טלאל ארסלאן הצדיק הגדול...
4. מאמין לפני 10 שנים
שימו לב דרוזים
3. דורזי אסלי לפני 10 שנים
כולנו בני עדה אחת
2. אישה לא יכולה לישון לפני 10 שנים
הפחד ממלא את גופי וחברתי
1. דרוזי צעיר לפני 10 שנים
כואב כל הגוף

מומלצים