נתפסו 300 ק"ג בשר בדרך לכפרים

קצינת הביטחון של קיבוץ מגידו ומתנדב עצרו נהג שהוביל בשר בכמויות גדולות ברכבו של תושב אחד הכפרים, הנהג הועבר לטיפול משרד החקלאות, הנהג טען שזה לחתונה בכפרו. לפרטים

23.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נתפסו 300 ק"ג בשר בדרך לכפרים

הלילה בפעילות משמר הגבול באזור ואדי ערה וכביש מגידו, סיור בפיקודה של קצינת הביטחון של קיבוץ מגידו ומתנדב עצרו רכב שחשדו בו, כאשר פתחו את תא המטען של הרכב גילו קרטונים מלאים בבשר טרי, שהוביל הנהג ללא קירור וללא תעודת משלוח.

מיד, הוזעקה למקום היחידה הביצועית במשרד החקלאות, שהחרימה את הבשר והנהג נלקח לחקירה.

תמונה לדוגמההנהג טען שזה בשר שהוא מוביל לצורך חתונה בכפרו מאזור ברטעה, הנהג לפי הרישום מוכר למשטרה בעבירות דומות וככל הנראה הוא מוכר את הבשר לכל מיני מסעדות, אולמות חתונה, אטליזים ופרטיים.

הפעילות של קצינת הביטחון והמתנדב הביאה לתפיסה נוספת של בשר שמובל לכפרים ללא אישור, תעודת משלוח וקירור, מה שמסכן את חיי האוכלים אותו.

במקרה הזה נמנע איום גדול, אבל את שאר הסוחרים בחיי אדם, צריך לעצור ולא לתת להם יד להביא בשר לא מבוקר לצלחות של האזרחים, הקונים לא פחות אשמים מהמוביל וכל זה בכדי להרוויח יותר כסף על חשבון הבריאות של הציבור.

בדוח הביקורת שהעבירה עו"ד סועאד חסון מבקרת מועצת דאלית אל כרמל לראש המועצה בתאריך 28 במרץ 2013  המבקרת מציינת כי המועצה לא קידמה את הסדרת הובלת בשר ראוי למאכל אדם באמצעות הובלה מבית מטבחיים ו/או משחטת צאן מאושר/ת, בין בעצמה כמפקח על ובין בשיתוף בין משווקי הבשר בתחומה, אטליזים, מעדניות בשר ודגים תמונה לדוגמהובפיקוח על ביצוע השירות.

תושבים יקרים, חשוב לשים לב לפני שאתם אוכלים, לשאול מהיכן הגיע הבשר ובאיזה צורה, כי מבדיקת משרד החקלאות עולה שיש מפגע קשה ביותר בעניין הבשר המועבר למאכל בני אדם בדליה ועוספיה, ראו הוזהרתם.

בתאריך 8-6-2014 פרסמנו חשיפה ראשונה תחת הכותרת לא מתארים לעצמכם מה מאכילים אתכם

לעיון בכתבה, תוכלו להקליק על הקישור הנ"ל

https://www.karmel.co.il/index.php?option=com_content&task=view&id=30550

תגובות

5. דליה לפני 10 שנים
.. מוביל מביא את הבשר מברטעה
4. תושב מודאג לפני 10 שנים
אין פיקוח
3. מהא לפני 10 שנים
אבסורד
2. יוסף לפני 10 שנים
ועוד
1. אבי לפני 10 שנים
מה חדש

מומלצים