רפיק חלבי: "היחידה הסביבתית חסרת שיניים וכוח"

ראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי בתגובה לכתבה שהתפרסמה בסוגיית השלכת אשפה בשטחים ציבוריים: " יש תחנת מעבר אז מדוע בכל זאת שופכים זבל? קבלנים מישובים אחרים באים ומלכלכים את הכרמל כדי לא לשלם את אגרת ההטמנה במטמנות".

24.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רפיק חלבי: "היחידה הסביבתית חסרת שיניים וכוח"

רפיק חלבי: "המאמר שמתפרסם היום בפורטל הכרמל צודק וכואב עד מאוד. מאז נכנסתי למועצה אני משקיע משאבים וזמן רבים כדי לשפר את איכות הסביבה ואיכות החיים. לפעמים נדמה לנו שהשנה תושבי דלית אל כרמל החליטו להחליף את כל הריהוט של בתיהם. . זה בסדר אבל למה לזרוק על המדרכות?

אני נוסע באזור המוחרקה, אום אלשוקף ומקומות קסומים אחרים ויד זדונית שופכת ערימות של פסולת בניין, פסדים של בשר וסתם פסולת....הרי יש תחנת מעבר אז אתה שואל מדוע בכל זאת שופכים זבל.

לא רק תושבי דלית אל כרמל אלא קבלנים מישובים אחרים באים ומלכלכים את הכרמל כדי לא לשלם את אגרת ההטמנה במטמנות. הגשנו כמה תלונות אבל איש לא נקף אצבע.

צודק פורטל הכרמל, אנחנו חייבים להמשיך בחינוך ובהטמעה ערכי הניקיון והמשרד לאיכות הסביבה וממשלת ישראל הקציבו לנו מיליון שבע מאות וחמישים אלף ₪ כדי לשפר את המצב בתוכנית תלת שנתית. כאשר יגיע הכסף יושקע כולו באכיפה ובחינוך.

חוקי העזר עוד לא פורסמו ברשומות וכאשר ייקבעו נתחיל  באכיפה מאוד קפדנית. מסתבר שאין ברירה ויש צורך ביד חזקה כדי לחסל את התופעה הזו. כמות הגזם שאנו מוציאים בלתי נתפסת ולא הגיונית.

לגבי היחידה הסביבתית שאומנם היא משותפת לשני היישובים אבל חסרת שיניים וכוח.

נושא איכות הסביבה חשוב לנו מאוד ומבטיח כי לא אשקוט ולא אירגע עד אשר ייכנסו נורמות חדשות בהתנהגות התושבים בנושא חשוב זה  ושוב תודה לפורטל הכרמל שמעלה סוגיה כל כך חשובה".

תגובות

10. מואטן לפני 10 שנים
כלומר אין לך פתרון. עלוב מאוד
9. חלבי לפני 10 שנים
אכזבה
8. מאוכזב ברמות לפני 10 שנים
רפיק תלמד
7. חלבי לפני 10 שנים
למה לשלם כל עוד יאסוף אפיק ומרזוק ווהבי תודה שאספת
6. אורח לפני 10 שנים
שמירה על....
5. תושב לפני 10 שנים
למגיב מס1
4. מונה לפני 10 שנים
רפיק אתה גדול
3. תושב הכרמל לפני 10 שנים
כל הכבוד ובהצלחה לראש המועצה
2. תושב חשוב לי העניין לפני 10 שנים
המעוצה אשימה
1. מואטן לפני 10 שנים
נמאס מהסברים ללא תועלת וללא ביצועים

מומלצים