חובת תירגול ירי טילים בכל מוסדות החינוך בשבוע הראשון לפתיחת השנה

קבט"י מוסדות החינוך מכל 94 הרשויות שבמחוז הצפון השתתפו בכנס היערכות לפתיחת שנה"ל, בשנת הלימודים החולפת הוקצו 2.5 מיליון ש'ח  בתוספת מרכיבי ביטחון לחינוך.

25.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חובת תירגול ירי טילים בכל מוסדות החינוך בשבוע הראשון לפתיחת השנה

בחסותה ובברכתה של מנהלת המחוז , ד'ר אורנה שמחון  נערך בסוף השבוע  במגדל העמק  כנס היערכות קבט'י מוסדות חינוך צפון לפתיחת שנה"ל תשע"ה.

דובר המחוז , דויד גורלי מציין כי לקחו חלק בכינוס כל קבט"י מוסדות החינוך בלי יוצא מהכלל, מכל  94 הרשויות שבמחוז ונמסר כי בשנת הלימודים החולפת הוקצו 2.5 מיליון ש'ח בתוספת מרכיבי ביטחון לחינוך ועיקרם : גידור מוסדות חינוך, הקמת ביתני שמירה, התקנת מערכות טלביזיה במעגל סגור (טמ'ס) וכן שדרוג והעצמת מרכיבי בטיחות אש .

במסגרת המפגש סקר מפקד המחוז של פיקוד העורף, אל"מ ערן מקוב את מבצע "צוק איתן", וכן את היכולות והאיומים גם על הצפון מצד חיזבאללה.

סגן מנהל אגף הביטחון במטה, שאול יגיל דיווח על  פעילות המשרד והמחוז במבצע "צוק איתן" והרחיב על ההכנות לפתיחת שנה"ל בהיבט הפדגוגי ושילוב שפ"י בימים הראשונים.

מנהל תחום ביטחון בטיחות ושע"ח במחוז , אודי בן יצחק הציג תכנית עבודה, יעדים, הכשרות ותרגילים.

פקד מיכה טובול ממשטרת ישראל הציג את פריסת המשטרה ביום פתיחת שנה"ל.

יודגש כי במהלך הכינוס ניתנה הנחיה לכל הקב"טים ברשויות לבצע חובת תירגול ירי טילים כבר בשבוע הראשון לשנה"ל.

בהמשך הוצג הרכז המחוזי הנכנס לבטיחות ולשע"ח משה שלמה שעזב את מ.א גלבוע לטובת התפקיד.

פקד מיכה טובול  ממשטרת ישראל  הציג את פריסת המשטרה ביום פתיחת שנה"ל.

יצוין כי הכנס התקיים בצל אזעקות וירי רקטות במשך כל היום על תושבי הדרום והמרכז ולפיכך שלח פורום הקבטי'ם  ברכת חיזוק לתושבים ולצה"ל העומדים ומתמודדים יחדיו בפני ימים מורכבים.

תגובות

מומלצים