רצח גברים והפיכת נשות היזידים לשפחות מין

בני העדה היזידית בצפון עיראק עוברים שואה והשפלה, העולם מתבונן ושותק, הדרוזים בסוריה כמיעוט עלולים לשלם אותו מחיר, קרא מבקש התערבות עולמית נגד דאעש בסוריה.

29.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רצח גברים והפיכת נשות היזידים לשפחות מין

עכשיו שפוליטיקאיים ואנשי ציבור פונים ללא הרף לראשי ונציגי מדינות לסייע ולעזור להדוף את ארגון המדינה האסלאמית דאעש בעיראק ובסוריה, המיעוטים בעיראק וסוריה נפגעים ונכחדים.

קרא שהרגיש יחד עם רבים מבני העדה הדרוזית, את האיום של דאעש על הדרוזים בסוריה כמיעוט, ולאור מה שקורה עם היזידים בעיראק, משנה תפיסה ומדבר על גיבוש קואליציה נגד דאעש.

איוב קרא אמר:"ארה"ב חייבת ומיד להתערב בסוריה ולהביא לחיסולם של ארגוני הטרור ובראשם דאעש ואלנסרה, לא כדי להגן על ישראל והמיעוטים במזרח התיכון, אלא כדי שארגונים אלו לא יתפשטו לאירופה ואמריקה", איוב אמר את הדברים לראש המטה למלחמה בהקצנה הדתית בישראל, המועמד הרפובלקני לקונגרס ממוצא יהודי ברוס קליינמן המבקר בישראל בפגישה בירושלים.

ככל שהתמונה מתגלה לעיני העולם שרואה צעירות מהעדה היזידית נאנסות ונרצחות וחלקן הפכו לשפחות מין לחברי הארגון זה מעיד על רצח וכוונה להכחיד כל מי שאינו מוסלמי.

נערות יזידים נערות 

מאות נשים יזידיות נחטפו ע"י ארגון דאעש בעיראק, חלקן רק בנות 14, הארגון הפך אותן לשפחות מין בבית הכלא בעיר מוסול, שם הן נאנסות מדי יום ונופלות קורבן להתעללות מזוויעה.

מאז שארגון דאעש השתלט על חלקים גדולים בעיראק וההתנכלות של הארגון בעדה היזידית, הם הרגו את הגברים שתפסו מאו במספר ואת הנשים הם לקחו וכלאו בכלא בדוש בעיר מוסול, הנשים משמשות שפחות מין בעבור אנשי הארגון, ומספרים שהמקום הפך לבית זוועות של ממש תחת שלטונו של ארגון דאעש.

אמה של אחת הנערות שמוחזקת בידי דאעש, סיפרה כיצד נאלצה להקשיב לבתה מספרת בפרטי פרטים על האונס שעברה במשך שעות מידי עשרות גברים.

נשים אחרות העידו כי בתחומי בית הכלא כבר נולדו כמה ילדים, ואלו הופרדו מאמם מיד לאחר הלידה והועברו למקום לא ידוע.

לראיון שקיימנו עם מנכ"ל העדה היזידית בכורדיסטן חירי בוזאני, שהתראיין לפורטל הכרמל בנושא, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=uNs66s_7wuI}

https://www.youtube.com/watch?v=uNs66s_7wuI&list=UUYJTu2JE6rU1IzigvkQOqxQ

תגובות

מומלצים