הפועל דליה יעתרו לבית הדין של ההתאחדות בעניין החזרתם לליגה א'

התפתחות דרמתית בהתאחדות לכדורגל לאחר התפרקות מכבי בת ים, מכבי באר שבע שולבה בליגה א' למרות שלהפועל דליה יש יתרון של נקודה, שבלי ונגאח הולכים לבקש לעצור את פתיחת הליגה.

29.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הפועל דליה יעתרו לבית הדין של ההתאחדות בעניין החזרתם לליגה א'

יו"ר הפועל דלית אל כרמל שבלי והבה אומר לנו שהתשובות של ההתאחדות לכדורגל לא מספקות ולא משכנעות ולשם כך הוא יפנה לבית הדין העליון של ההתחאחדות לכדורגל בבקשה להחליט בעניין הפועל דליה.

תמונה לדוגמהמדוע משאירים אותה בליגה ב' ומעלים את מכבי באר שבע במקומה בנוסף להעברת הפועל קטמון ירושלים למחוז הצפוני בליגה א'?.

שבלי : "ברגע שקבלתי את הפרטים מחברי נגאח חלבי, מיד שוחחנו עם העורך דין וביום ראשון נפנה רשמית לבית הדין העליון לדון בסוגיה".

נגאח: "כאן נעשה קיפוח לקבוצת הפועל דלית אל כרמל ויש לתת את הדעת על זה, אני מוכן לסייע בכל כוחי להחזיר את הפועל למקומה הראוי בליגה א' ואין על זה ויכוח, לא יתכן שלוקחים קבוצה מירושלים שצריכה לשחק במחוז הצפון במרחקים עצומים מהמחוז שלה, אנחנו מדברים על ליגה חובבנית ולא מקצועית, בה מקבלים שכר ותקציבים גדולים".

תמונה לדוגמהיש לציין כי אם נביט לקבוצות שמשחקות במחוז הצפוני והמרחק בין הישובים נראה שלקטמון בכל פעם שתצטרך לשחק במשחק ליגה, תצטרך לנסוע מאות קילומטרים ולפחות להגיע למעלות פעמיים בעונה.

קשה להבין איך קטמון תגיע מירושלים לשחק במחוז הצפוני.

תגובות

מומלצים