מלך סעודיה עבדאללה מזהיר את העולם מפני הארגונים האסלאמיים הקיצוניים

מלך סעודיה מודאג מהמצב ששורר בעיראק ובסוריה ומעליית ארגון דאעש והקיצוניים, ומזהיר את אירופה וארה"ב שאם הם יתעלמו מהטרור הוא יגיע אליהם תוך תקופה קצרה. דאע״ש נשבעים להשמיד את כל היהודים. 

30.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מלך סעודיה עבדאללה מזהיר את העולם מפני הארגונים האסלאמיים הקיצוניים

מלך סעודיה עבדאללה בן עבד אלעזיז נפגש עם שגרירים ממדינות אירופה וארה"ב והעביר להם מסר חד לראשי המדינות שלהם לשים לב לארגונים הקיצוניים שעולים ולהילחם בהם.

המלך עבדאללה: "אם לא תטפלו בטרור במזרח התיכון, הוא יגיע אליכם, תוך חודש יגיע לאירופה וחודש אחרי יגיע לאמריקה".

המלך עבדאללה הביע את מורת רוחו מהתקדמות ארגון דאעש והארגונים הקיצוניים שהורגים בשם האסלאם ואמר שמעשיהם אלה הם לא אנושיים ולא קרובים לאסלאם.

יש לציין כי מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי קרא לעולם ליצור קואליציה עולמית כדי להתמודד עם הארגון האיסלאמי הקיצוני דאעש שפועל בעיראק ובסוריה והפך לאיום של ממש, שעלול גם לאיים על ישראל לאור התקדמותו.

קרי כינה את דאעש סרטן ואמר שלא יאפשרו לסרטן הזה להתפשט למדינות אחרות, ושכולם יחד יתעמתו עם הארגון ויביסו אותו.

קרי:  "הקיצוניים הללו לא יעצרו בסוריה ובעיראק ואם לא נטפל באיום הזה, הם יתפשטו למדינות אחרות. הם חוטפים, מענים ועורפים ראשים".

"דאעש כבר הוכיחו שביכולתם לכבוש עוד ועוד שטחים יותר מכל ארגון טרור אחר באזורים אסטרטגיים שגובלים בירדן, לבנון, טורקיה ומאוד קרוב גם לישראל".

על פי פרסום של הארגון במגזין באנגלית dabiq המכוון לצעירים איסלמיים המדינות המערב הארגון נשבע להגיע לפלסטין תוך כדי השמדת כל מכשול בדרך לפלסטין ולהרוג את היהודים הברבריים.

http://www.jpost.com/Arab-Israeli-Conflict/Islamic-State-vows-to-reach-Palestine-and-kill-the-barbaric-Jews-372796

תגובות

2. צפוני לפני 10 שנים
אם בסעודיה מזהירים אז המצב אומר דרשני
1. דילאוי לפני 10 שנים
כיתה ח

מומלצים