בין המים בבריכה למתוק של שפיק והיופי של רימה ועמו אונסי

מסגרת טובה ברמה של מועדון השחייה כוכב הכרמל לא הכרנו עוד, החום נמצא באוויר, טטיאנה בראון והצוות המקצועי בפעילות לילה של סוף הקיץ בבריכה המיוחדת במתחם הנא פטניס, סרטון

08.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בין המים בבריכה למתוק של שפיק והיופי של רימה ועמו אונסי

המשפחה הגדולה של מועדון מכבי כוכב הכרמל מביאה את אותם ילדים למקום חדש בקריירה שלהם, לגעת בכל לפני כולם ובמיוחד להכיר את הענף והאלופים שלו.

לקראת סוף הקיץ לפני המעבר לבריכה המחוממת, חותמים במועדון את הקיץ בפעילות מיוחדת בשיתוף האמן אונסי חדיד המוכר בשם עמו אונסי ובעלת ספא מיס סנשיין רימה פרחאת ולתוך האווירה הזו, מגיע אלוף הממתקים בכרמל שפיק בדרייה עם טעימה מיוחדת של הכנאפה המיוחדת של קונדיטוריה שפיק.

כאשר פוגשים את ההורים והילדים, מבינים על מה הם מדברים ובמיוחד על אהבתם למועדון שהפך לבית שני בחייהם.

המדריך יוסף חסון, רק נער, אבל לא מוכן בשום פנים להפרד מהמקום שעבורו זה משפחה גדולה.

אונסי חדיד שיודע בכל מצב לתת מופע מרתק, להציג ולהפעיל את הילדים, נהנה לא פחות מהמשפחות והילדים.

עטיאת חדיד, אימא לילד במועדון, מספרת על השוני בכל מה שקשור לבנה ובעיקר ההתחברות לחברים מהמועדון.

ואאל זיר שיש לו שני ילדים במועדון, רואה עתיד זוהר למועדון ולילדיו ומתייחס לשחיין האולימפי נמרוד שפירא שמביא הרבה כבוד למועדון ולישראל בענף.

כוכב הכרמל

רימה פרחאת בעלת עסק בדאלית אל כרמל, רואה בהתחברותה לחברה והנתינה לילדים בכרמל, חלק בלתי נפרד ממנה ובעיקר רימה מביאה את העצה הטובה למען אותם ספורטאים צעירים.

שפיק בדרייה שלא רצה לגלות לנו את סוד הריח המיוחד שנדף מהממתק המפורסם שהביא, מאמין שדרך הנתינה אפשר להגיע לכל מקום שבעל עסק רוצה.

טטיאנה בראון מנהלת נבחרת השחייה בכרמל: "ממשיכים להתאמן גם בעונת החורף בבריכה המחוממת, השנה אנו נערכים לקלוט גילאים צעירים יותר, כאשר המטרה להביא אותם למקום גבוה עוד ועוד, ברצוני להודות לכל התורמים למועדון ובעיקר להורים ולאחל בהצלחה לילדינו במועדון השחיה".

הורי ילדי הנבחרת ממליצים בחום להורים לרשום את ילדיהם לנבחרת השחייה, למעוניינים לפנות למספר 0544454373

 

{YouTubeVideo id=x7fjSp9MCL0}

תגובות

מומלצים