הנשיא ריבלין יבקר את נזמי ובאירוע בשביל הבנים

נשיא מדינת ישראל רובי ריבלין הבטיח לנזמי חלבי שיבקר אותו ביום שישי, הוא יגיע לברך באירוע בשביל הבנים ואחרי זה יבקר בביתו של נזמי ופהמיה ומשם לביקור במועצת דליה

10.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הנשיא ריבלין יבקר את נזמי ובאירוע בשביל הבנים

בסוף חודש אפריל נפגשה משלחתו של נזמי חלבי עם נשיא המדינה ראובן ריבלין בכנסת, שם הנשיא הבטיח לנזמי שהביקור הראשון שלו כנשיא יהיה בדאלית אל כרמל.

הנשיא תופס 3 אירועים בביקורו הצפוי ביום שישי, באירוע הגדול בשביל הבנים שמתקיים באותו יום ואחרי זה הנשיא יעבור לבקר בביתו של נזמי חלבי אביו של החייל מגדי חלבי ז"ל ומשם יתארח במועצת דלית אל כרמל.

יתכן שראשי הרשויות הדרוזיות יבקשו מכבוד הנשיא להתערב במצבם הכלכלי הקשה בכפרים, למרות שזה לא תפקידו של נשיא מדינה.

לכתבה שפרסמנו תחת הכותרת "משלחת נזמי חלבי נפגשה עם הנשיא ראובן ריבלין בירושלים"

נשיא המדינה הנבחר ראובן ריבלין הבטיח למשלחת הדרוזית שעם השבעתו לנשיא המדינה הביקור הראשון שיערוך יהיה בביתו של נזמי בדאלית אל כרמל, מפגש שארגן נזמי בהשתתפות סגן השר לשעבר איוב קרא

בזמן שהחיפושים התנהלו אחרי החייל הנעדר מגדי חלבי ז"ל, יו"ר הכנסת דאז ראובן ריבלין, נרתם וגייס כל מה שיכל להעלות את שמו של מגדי על סדר היום הציבורי ואפילו התקיימו מספר דיונים במליאת הכנסת בנושא.

נזמי שלא שוכח חברים יוזם פגישה עם הנשיא הנבחר ראובן ריבלין  ומבקש מסגן השר לשעבר איוב קרא להצטרף לאור זה שבאותה תקופה איוב הוביל בתיאום עם ראובן ריבלין את הדיונים בכנסת ובועדות השונות.

הנשיא הנבחר ראובן ריבלין, גם אחרי שגופתו של מגדי נמצאה, הגיע לביקור בביתו של נזמי חלבי בדליה ושמר על קשר הדוק עם בני המשפחה.

המשלחת הדרוזית

עם בחירתו לנשיא המדינה, ראובן ריבלין מיד התקשר לנזמי ובישר לו על בחירתו וביקש למסור את תודתו לאשתו פהמיה והילדים.

המשלחת הגיעה למשכן הכנסת והתקבלה בברכה בשער המשכן, אפילו בדיקה ביטחונית לא התקיימה כלל, המשלחת התכנסה עם נשיא המדינה הנבחר ראובן ריבלין, לשיחה בה הביע ריבלין את הערכתו וחיבתו לעדה הדרוזית בישראל והבטיח שעם כניסתו לתפקיד הוא יערוך ביקור בדאלית אל כרמל ובביתו של נזמי חלבי.

סגן השר לשעבר איוב קרא שכיבד את המעמד והגיע לכנסת עם שיך אבו סאפי מנסור ושני אחים שכולים, דיבר על תמיכתו של הנשיא הנבחר במשפחת נזמי, איוב איחל לנשיא בהצלחה בתפקידו החדש וציין שכל תקוותו שהשלום יגיע לאזורנו.

בין משתתפי המשלחת פהמי ורושדי חלבי, שני ראשי מועצות לשעבר, הם איחלו לנשיא בהצלחה, פהמי ביקש מהנשיא לשים דגש על בעיות האדמות בעדה הדרוזית.

חבר מועצת דליה גסוב חסון איחל לנשיא הנבחר ריבלין בהצלחה ובעיקר ביקש לשמור על בני העדה הדרוזית העובדים במוסדות המדינה.

המשלחת

בין המברכים היה האימאם אבו חסין כמאל זידאן חלבי שרואה בביקור ובפגישה עם הנשיא חשיבות רבה לכל בני העדה, השיח' אבו חסין איחל לנשיא הנבחר הצלחה בתפקיד.

רמזי אבו חמד ואבו רביע פוזה וזידאן חלבי, קרובי משפחתו של נזמי בירכו את הנשיא ואיחלו לו בהצלחה.

שיך אבו סאפי הזמין את הנשיא לבקר בביתו.

הפגישה היתה חביבה, אוהדת ובעיקר הועברו בה הרבה מסרים חיוביים לשני הצדדים.

 

כל הפרטים בסרטון (לא צנזרנו כלום)

 

{YouTubeVideo id=LkokTNJJW8Q}

תגובות

מומלצים