פעילות שוטפת בקרב הקהילה היהודית האירופית

הפרלמנט היהודי האירופי העניק מגן לאל"מ גסאן עליאן מח"ט גולני שנמסר לאיוב קרא להעביר לגסאן ולחיילים הדרוזים כאות הערכה על תרומתם להצלחת מבצע צוק איתן.

11.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פעילות שוטפת בקרב הקהילה היהודית האירופית

הפרלמנט היהודי האירופי בוינה שבאוסטריה התכנס לדון בהקצנה הדתית במזרח התיכון ובארגון דאעש.

בישיבה השתתפה משלחת מטעם המטה למלחמה בהקצנה הדתית בעולם שהגיעה מישראל, בראש המשלחת עמד סגן השר לשעבר איוב קרא, סא"ל במיל ראפע חלבי והשיך רפיק שרוף.

יו"ר הפרלמנט ודים רבינוביץ והרב אסמן מאוקראינה ,העניקו לקרא מגן מיוחד עבור מח"ט גולני אל"מ גסאן עליאן והחיילים הדרוזים כאות הערכה לתרומתם להצלחת מבצע צוק איתן.

חבר הפרלמנט והשר הצרפתי תיירי מאריאני שהשתתף במפגש, אמר: "ההקצנה הדתית מחייבת חקיקה חדשה באירופה והוסיף שאנגליה וצרפת ישללו מכול מצטרף ומסייע לארגון טרור את אזרחותו".

איוב קרא, קרא בנאום לקהילה באירופה לתמוך בישראל במלחמתה בחמאס ובטרור האסלאמי והוסיף: "הטרור הזה כמו מחלה, אם לא תדכא אותו יגיע מהר ויתפשט לאירופה, הטרור צריך להרגיש שיש לנו את הכוח לחסלו ויש לנו האמונה לחיות עם העולם השפוי, כולל העולם האסלמי, הכוח זה צה"ל והאמונה זה שבעת מצוות נוח".

בישיבה השתתפו נציגים מכול אירופה כולל מתורכיה, קרא הזמין את הפרלמנט לקיים ישיבה בישראל, כאות הזדהות עם חיילי צה"ל באחד מכפרי העדה הדרוזית.

 

איוב קרא

תגובות

2. אמל לפני 10 שנים
כל הכבוד איוב
1. טאהר לפני 10 שנים
אין רמה בינלאומית אין לו מחליף

מומלצים