אירוע קבלת כומתה לבעלי מוגבלויות בצה״ל

החלום שלהם המשימה שלנו, טקס הענקת כומתות ל 30 צעירים וצעירות בעלי מוגבלויות. מייסד ויו"ר פרויקט "גדולים במדים" אריאל אלמוג:  ״בכל פעם שאני מעניק כומתה לצעיר בפרויקט אני מרגיש כאילו אני זה שמקבל את הכומתה״.

13.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אירוע קבלת כומתה לבעלי מוגבלויות בצה״ל

בבסיס פיקוד העורף ברמלה, התקיים טקס הענקת כומתה לכ-30 צעירים, בעלי מוגבלויות, המתנדבים בבסיס פיקוד העורף בביצוע עבודות שונות, במסגרת פרויקט ״גדולים במדים״ המעניק אפשרות לגיוס צעירים וצעירות בעלי צרכים מיוחדים להשתלב בצבא, הנערים והנערות בהסעות מאורגנות לבסיסים קרובים לבתי הספר, עולים על מדים ומשתלבים במגוון תפקידים בהתאם לכישוריהם ולצרכי הצבא: בקרת איכות מחשבים, תיקון ופירוק מחשבים, הכנת ערכות מגן, עבודה בימ"חים, שק"ם, בית דפוס, מטבח, מגרסה ועוד.

הרב מנדי בלינצקי מנכ"ל ארגון יד לילד המיוחד המוביל את הרחבת הפרויקט : "הצעירים רוכשים בצבא כלים ומיומנויות המהווים עבורם את השלב הראשון בדרך, לשילובם האמיתי בחיי התעסוקה בישראל יחד, חווית הגיוס לצבא הינה חברה מעצימה המעניקה לצעירים תחושת שייכות סיפוק ובטחון אנו פועלים ללא לאות להרחבת הפרויקט ברחבי הארץ כולה וזאת כדי לאפשר לכל צעיר וצעירה עם מוגבלויות להגשים את החלום להתגייס לצה"ל".

חיילים

הצעירים  עברו ״מסע כומתה״ של 6 ק״מ בהובלתו של מייסד הפרויקט סגן אלוף במיל׳ אריאל אלמוג, בתום המסע פגשו הצעירים את הוריהם בשער הבסיס ויחד נכנסו לאולם הכנסים של פיקוד העורף וזכו לקבל כומתה ותג היחידה.

אורן הלמן, סמנכ"ל  רגולציה בחברת החשמל שהיה שותף להעברת החוק המחייב העסקת בעלי מוגבלויות במשרדי הממשלה, שהוא גם אביה של ליה- צעירה עם צרכים מיוחדים, השתתף גם הוא בטקס הענקת הכומתה ויחד עם העיתונאית הגב' ליהיא לפיד העניקו לצעירים את תג היחידה.

{YouTubeVideo id=sCFa6HSPslw}

תגובות

מומלצים