הזמנת הסעות מיוחדות בחברת הסעות

הסעות מיוחדות המוזמנות מחברת הסעות יכולות להיות זמניות, חד פעמיות או נושאות אופי מיוחד אחר. הסעות אלו עשויות לכלול הסעות נכים, הסעות תיירות או הסעות לאירועים.

14.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הזמנת הסעות מיוחדות בחברת הסעות

הסעות מיוחדות המוזמנות בכל חברת הסעות הינן הסעות זמניות או חד פעמיות אשר דורשות מיומנות ומקצוענות של אנשי צוות החברה.

הסעות מיוחדות יכולות להיות למטרות מיוחדות כמו אירוח תיירים ברכבי יוקרה, הסעות נכים או הסעות לאירועים. הזמנת הסעות זו צריכה להיעשות מראש, בכדי שחברת ההסעות תוכל לבדוק את הרכבים אשר יש ברשותה, ואת יכולתה לעמוד בדרישות הספציפיות.

הבחירה בחברת הסעות זו או אחרת צריכה להיעשות על בסיס חוות דעת והמלצות מחברים, מכרים ולקוחות עבר של החברה. כדאי לשאול על תחומי הניסיון הספציפי של חברת הסעות, על מנת להבין ולדעת האם היא יכולה לעמוד בסוג זה של אתגר. כאשר מדובר על הסעות נכים, למשל, תידרש החברה לרכוש ולספק רכבים מיוחדים אשר יוכלו להכיל את כיסאות הגלגלים.

מוני סיטוןרמת השירות הקיים בהסעות מיוחדות

בדרך כלל, חברת הסעות תוכל לספק את הדרוש להסעות המיוחדות. במקרה של הסעות VIP של תיירים מהארץ או מחו"ל, תוכל החברה לספק רכבים מפנקים, בעלי מזגן ובקרת טמפרטורה, בר משקאות וכיסאות נוחים ומפנקים. במידה וישנן דרישות אחרות ונוספות, יש להביא זאת לידיעת חברת ההסעות, על מנת שתוכל להתכונן בהתאם.

הסעות ילדים לאירועים יכולה להתאפיין, אף היא, באוטובוסים מרווחים ומפנקים, בעלי DVD
 אשר תשכיח מהילדים את הנסיעה הארוכה, ותספק להם חווית נסיעה לאורך זמן. רכבים קטנים ומיוחדים יכולים להיות מוצעים כאשר המדובר על מספר קטן יותר של נוסעים, כמו למשל וואנים או רכבים אחרים.

עלות הנסיעות המיוחדות בחברת הסעות

עלות הנסיעה היא מרכיב חשוב ועיקרי בין כל המרכיבים והקריטריונים לבחירת חברת הסעות. כדאי ורצוי לבצע סקר שוק מקדים לגבי ההסעות המיוחדות, עם זאת יש לזכור כי יש לשים לב גם לבטיחות, מקצוענות וניסיון הנהגים ואנשי הצוות בחברה. פעמים רבות, עלות ההסעה היא נושא למשא ומתן עם חברת ההסעות ויכולה להשתנות בגין שינוי פרמטרים שונים.

התאמת הרכב באופן ספציפי לדרישות הנוסעים עשויה להפחית את מרכיב העלות, ולספק אף חווית נסיעה טובה יותר. במקרה בו, למשל, יש צורך באנשי צוות אשר יסייעו באופן צמוד יותר (כמו במקרה של הסעת נכים) או שיחלקו את ידיעותיהם (כמו למשל בהסעות תיירות), יהיו לכך השלכות על מחיר ההסעה.

תגובות

מומלצים