ספואן מריח מנהל המלגה היוקרתית לדרוזים

להגיע מהמקום הנכון לצורך גיוס משאבים תקציביים למען החיילים המשוחררים והבחורות שסיימו שירות לאומי, לתת להם להשלים תואר אקדימי חיוני בתמיכת הקרן, ספואן מריח עושה את זה בגדול.

15.09.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ספואן מריח מנהל המלגה היוקרתית לדרוזים

המלגה על שם סלים שופי ז"ל ששירת בסיירת מטכ"ל והשתחרר בדרגת רב סרן, סלים כיהן בתפקיד ראש מועצת מג'דל שמס שנים רבות, איש יקר בעל עיטורים רבים שהביא הרבה כבוד לבני עדתו ומדינתו, חבריו הבכירים שמנהיגים את המדינה, כראש הממשלה נתניהו ודכטר ואחרים רבים, מצאו דרך לזכור את האיש בשיתוף הרב יחיאל אקשטיין להנציח את שמו של סלים לאורך הדרות הבאים בחינוך ובאקדמיה.

עבור הסטודנטים ובני משפחתם זו לא עוד מלגה, זו מלגה של כל מסלול הלימודים, השנה מחלקים מלגה ל50 סטודנטים שיכולים להיות רגועים ושקטים ובעיקר מרוכזים בלימודים.

ספואן מריח קצין סגן אלוף במילואים, שלקח חלק במבצע צוק איתן, מנהל זו שנה שניה את המלגה ע"ש סלים שופי ורואה בחינוך כמרכיב חשוב לקידום בני ובנות העדה הדרוזית. ספואן מאמין שהדורות הבאים בהם משקיעה הקרן יובילו אחרת ויבלטו ביכולתם המעשית למען עדתם ומדינתם.

השנה הקרן תתן כ 80 אחוז משכר הלימוד וככל הנראה האירוע המרכזי יתקיים השנה בדאלית אל כרמל. המארגנים מדברים שבכל שנה האירוע מתקיים בכפר אחר.

באירועים של הקרן משתתפים בני משפחת סלים שופי ז"ל שמרגישים שותפים מלאים בפרויקט ומה שמייחד את הקרן למרות שהיא מתבססת על מלגות למשוחררי צה"ל וצעירות אחרי שירות לאומי, גם מחלקת מלגות לסטודנטים מכפרי רמת הגולן.

השנה הדברים השתנו והרישום שבוצע דרך אתרי מוסדות האקדמיה ודף הפיסבוק של הקרן, מתבסס על לימודי מקצוע חיוניים שבעיקר מפנה לעתיד והצורך הדרוש.

ספואן מריח

פוגשים את ספואן מריח שנה שניה, שמדבר על השייכות העמוקה והחירות בארץ ישראל לכל דרוזי ודרוזית ובעיקר לחזק את כל שכבות החברה הדרוזית דרך מלגת הקרן.

 

לראיון המלא בסרטון

 

{YouTubeVideo id=gXoyTu45d_0}

תגובות

9. יוסף חסון .אגד לפני 10 שנים
קצר ולעניין
8. איש חינוך לפני 10 שנים
כמה טוב לשמוע דברים כאלה
7. מוניר מאדי-מנהל המכינה קדם צבא לפני 10 שנים
תודה והערכה!!
6. לומד לפני 10 שנים
התקווה של כולנו
5. בחורה לפני 10 שנים
תודה לקרן ידידות
4. נא לענות לפני 10 שנים
עוספיא
3. רביע חלבי לפני 10 שנים
ישר כח
2. דרוזי לפני 10 שנים
גאים בך
1. ליאם מריח לפני 10 שנים
לספואן היקר ...

מומלצים